Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 265, komentářů celkem: 429600, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 433 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Mikim

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116505350
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Budoucnost pro svět
Vloženo Pátek, 02. únor 2007 @ 10:34:21 CET Vložil: Bolek

Zamyšlení poslal mk

Křesťan má žít tak, aby naplnil přislíbení: ´´buď vůle Tvá jako na nebi tak i na zemi´´. Setkává se s lidmi, kteří mu do toho po svém interpretují věelicos. Něco o strachu z budoucnosti všeho lidstva jsem se dočetl v článku, který je celý na adrese :

http://www.twr.cz/texty/otaznik/anti.htm a začíná slovy k zamyšlení: Strach z budoucích událostí je vyvolán většinou zneužitím biblických proroctví, jejich špatnou interpretací. Co říká Bible o budoucnosti křesťanů? Máme se bát Antikrista? Kdo je vlastně Antikrist a jeho duch? Tato úvaha vznikla díky dopisu, at dále. (konec citace, čtěte sami). I já jsem se setkal s různými předpověďmi, některý byly dramatické, znepokojivé. Jsou také kazatelé, kteří mluví o věčném zatracení místo o milosti Boží (mohli by věnovat více času líčení o nezaslouženém daru Božím, ne o trestu), A jsou i ´stálí bojovníci´ proti nepříteli, hledají ho , aby se mu mohli vzepřít (místo co by užili apoštolské rady : ´vzepřete se mu a uteče od vás´). Přeji klidnou úvahu a poukazuji na radu, že trpělivostí dojdeme spásy.


"Budoucnost pro svět" | Přihlásit/Vytvořit účet | 3 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Budoucnost pro svět (Skóre: 1)
Vložil: Miloslav v Pátek, 02. únor 2007 @ 14:31:26 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://miloslav.pletanek@prolife.cz
Jsou také kazatelé, kteří mluví o věčném zatracení místo o milosti Boží (mohli by věnovat více času líčení o nezaslouženém daru Božím, ne o trestu),


M.P: To bude asi tím, že ti ostatní mažou lidem med kolem úst, kdyby všichni mluvili jako B 16 viz níže nebylo by nutné udeřit na tlustokošce..

Vyvážený pohled na peklo , 14.9. 2006 23:14:59
miloslav pletanek, miloslav.pletanekprolife.cz
Místo výhružného poselství poselství radostné

Peter Seewald: Podle jedné z kritik spočívá tradiční morálka katolické církve na pocitech viny. Zvlášť negativní je v případě, jedná-li se o hodnocení sexuality. Církev ukládá člověku břemena, která nemají nic společného se zjevením. Podle některých současných názorů by křesťanská teologie už neměla stavět na hříchu a zkroušenosti. Tajemstvím náboženského prožitku se má a musí nově objevovat právě mimo rámec náboženského normování.

Benedikt XVI: Ostrý protiklad mezi výhružným a radostným poselstvím nemohu uznat. Kdo čte evangelium, vidí, že Kristus hlásal radostné poselství, k němuž však také patří poselství o soudu. V evangeliích dokonce najdeme přímo dramatické výrok o soudu, při kterých leckoho může zamrazit. To by se nemělo zamlčovat. Náš Pán nevidí v evangeliu mezi poselstvím o soudu a radostným nijaký rozpor, právě naopak. Že existuje soud, že existuje spravedlnost – každopádně pro utlačené, pro ty s nimiž se nespravedlivě zachází – to je vlastní naděje a potud i radostné poselství. Ohrožen se cítí jen ten, kdo sám patří k utlačovatelům a pachatelům bezpráví.
Adorno přece také řekl, že spravedlnost může existovat vlastně jen tehdy, existuje-li také vzkříšení z mrtvých, aby i minulé bezpráví mohlo být jakoby se zpětnou platností urovnáno. Musí tedy někde existovat urovnání bezpráví, vítězství práva; každopádně to očekáváme. Kristus a jeho soud přece není vítězstvím zla, On je vítězstvím dobra. Proto také skutečnost, že Bůh je spravedlivý, že je soudce, je poselstvím nanejvýš radostným. Toto radostné poselství mě ovšem zavazuje. Chápu-li však radostné poselství pouze jako sebepotvrzení, pak nakonec není důležité, pak je to jen obluzení. Proto se musíme znovu smířit s úlohou soudu právě při pohledu na trpící a na ty, kterým se žádné spravedlnosti nedostává, kteří však mají na spravedlnost právo. A pak je také třeba abychom počítat s tím, že my sami spadáme pod toto měřítko, a proto se snažíme, abychom nepatřili k pachatelům bezpráví.
Jistě, v poselství o soudu je znepokojující prvek – a dobře, že to tak je. Vidíme třeba, jak středověcí vládci činili bezpráví, ale později, když se přiblížil soud, se pokoušeli vyrovnat je dobrými díly, dobrými činy. Vědomí, že existuje soud, bylo tedy také politickým a sociálním faktorem. Vědomí, že takto nesmím odejít ze světa, že to musím nějak urovnat – tedy, že i nad těmi nejmocnějšími stojí nějaká hrozba – bylo nanejvýš blahodárné. Prospívá člověku.
Od Krista ovšem víme, že tento soudce není chladný vykonavatel paragrafů; víme, že je milosrdný a, že mu nakonec můžeme jít beze strachu vstříc. Myslím si, že každý musí najít vnitřní rovnováhu, cítit, že podléhá soudu, a přitom poznávat: Nemohu si prostě dělat, co chci, podléhám vyššímu soudu, a na druhé straně nepropadat skrupulím a ustrašenosti.
Zdá se mi, že tím je také naznačen směr pro hlásání i pro pastoraci. Musí dokázat ve jménu práva a dobra pohrozit mocným, tak těm, kdo svůj život „pustoší“, promarňují a ničí. Pastorace se však nesmí stát zastrašující mocí, musí také vědět, s kým mluví. Existují citlivé, téměř nemocné duše, které se dají rychle zastrašit. Ty musíme vyvádět ze zóny strachu, musíme jim hlásat mocná slova o milosti. A pak jsou zde tlustokožci, na které se musí udeřit. Myslím si, že to všechno patří k sobě, ale tak, že i soud je radostné poselství, protože nás ujišťuje: Svět je v pořádku, dobro vítězí.

Kniha: Benedikt XVI.

Křesťanství na přelomu tisíciletí str. 129


http://granosalis.cz/comments.php?op=showreply&tid=26452&sid=6021&pid=26451&mode=&order=&thold=



Re: Budoucnost pro Církev a svět (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pátek, 02. únor 2007 @ 14:45:51 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Milý bratře Miro!
Čárkových kódů na obalech potravin či jiného zboží se neobávám. To za znamení reálné vlády Antikrista nepovažuji.

Až bude tři a půl roku celosvětově vládnout Antikrist, tak budou mít odpadlíci od Krista, rouhající se neodpustitelně Duchu svatému, platební karty na jídlo a další zboží přímo na pravé ruce nebo na čele - dle Zjevení daného Pánem Ježíšem Kristem apoštolu Janovi.

Nebojím se ani příchodu Antikrista, neboť věřím, že mě i mou rodinu Bůh posílí a dá nám sílu k mučednictví, nebo nás ukryje a bude živit jako Eliáše na poušti havranem a jinými zázraky rozmnožování pokrmů. O tu sílu k případnému mučednictví Pána Boha prosím už delší dobu.

Antikrist přijde tři a půl roku před 2.příchodem Pána Ježíše Krista. Na příchod Pána Ježíše se těším. Kdy to bude, to nevím - zda letos, za rok, za 10 let, za 100 let, či jindy nevím.

Jedno znamení blížícího příchodu se naplnilo. Židé mají od r.1948 svůj stát. Krista však doposud nepřijali. To se má stát až v úplném závěru dějin - možná až v době Antikrista.

Dalším znamením blízkého konce má být to, že evangelium bude předtím hlásáno VŠEM NÁRODŮM, VŠEM JAZYKŮM.
Aspoň část Bible byla do konce r.2005 přeložena do 2 403 jazyků.
Prekladanie Biblie do materských jazykov nie je ešte zďaleka ukončené. Správa WEA uvádza, že podľa expertov je na svete vyše 6 500 jazykov. Z toho vyplýva, že Biblia nebola zatiaľ (do konce r.2005) preložená do viac ako 4 000 z nich. Dle:

http://cz.christianpost.com/dbase/missions/1453/section/1.htm

http://www.audiobiblia.pl/?id=1164321471Zhb6dDW7ZCAWjUFc&mainpage=info.php

Do kolika dalších jazyků se přeložilo evangelium našeho Pána Ježíše Krista během r.2006 nevím. Třeba to víte Vy a můžete vložit odkaz.

Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve



Bible je částečně přeložena do 2426 jazyků z 6 500. (Skóre: 1)
Vložil: Seraphim v Pondělí, 05. únor 2007 @ 20:21:17 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416
Bible byla již alespoň částečně přeložena do 2426 jazyků. Oznámila to Německá společnost pro Bibli ve Stuttgartu.
Kompletní text bible byl podle této informace přeložen do 429 jazyků,
celý Nový zákon do 1145 jazyků.

Viz:
http://www.christnet.cz/magazin/zprava.asp?zprava=12583



Stránka vygenerována za: 0.19 sekundy