Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Radoslav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 0, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 231, komentářů celkem: 430131, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 448 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Willy
rosmano
ivanp
gregorios777

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116910245
přístupů od 17. 10. 2001

Kontrasty: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika
Vloženo Středa, 19. září 2007 @ 21:16:46 CEST Vložil: Bolek

Etika poslal Nepřihlášený

Rub a líc biskupského roucha R. Bubika

Chtěl bych, abychom se zamysleli nad jednou věcí: Co říká Bible na téma rčení „slovo dělá muže”? Především si musíme velmi jasně a znovu uvědomit, že Bůh stvořil svět a veškeré jeho dění postavil na smlouvě. Když se podíváme do verše, který cituji v úvodu, dočítáme se, že Bůh nemá zalíbení v tom, když někdo své slovo lehkovážně mění. Bůh považuje tyto lidi nejen za hlupáky, ale za porušovatele svých zákonů.

Rudolf Bubik: Úvodník časopisu Život v Kristu, 07. 09. 2007 


Vzhledem k opakovaným dotazům týkajícím se bratra Aleše France upozorňuji, že bratr v současné době nezastává v rámci naší církve žádný úřad ani nemá žádné pověření ze strany vedení církve.

Jakékoliv jeho vyjádření nelze tedy dávat do souvislosti s oficiálními postoji církve.

Upozornění biskupa Rudolfa Bubika ohledně bratra Aleše France, 30. 08. 2007 

 

Re: Upozornění biskupa Rudolfa Bubika ohledně bratra Aleše France (Skóre: 1)
od Aleš Franc v Sobota, 01. září 2007 @ 20:41:37 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) Dobrý den,

abych zamezil spekulacím, které jsem se dočetl v těchto komentářích, rozhodl jsem se uvést následující vyjádření: Na stránkách Apoštolské církve jsem se dozvěděl, že nemámžádné pověření ze strany vedení církve“. Tímto „de jure“ mé zplnomocněník jednání a vystupování jménem Apoštolské církve, v oblasti týkající se postojů Apoštolské církve k Římskokatolické církvi a vztahů Apoštolské církve s ostaními církevmi a Ekumenickou radou církví v České republice i k vystupování na veřejnosti jménem Apoštolské církve, v oblasti týkající se uvedené problematikyod bratra biskupa Apoštolské církve Rudolfa Bubika ze dne 14. 10. 2003, o kterém se zde diskutuje, pozbývá platnosti.

S pozdravem,

Aleš Franc
 


Podobná témata

Etika

"Rub a líc biskupského roucha R. Bubika" | Přihlásit/Vytvořit účet | 38 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: aviaf v Středa, 19. září 2007 @ 21:57:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.ucl.ac.uk/ssees/people/economics-and-business-staff-folder/tomas-cvrcek
Ktery Neprihlaseny to asi poslal? A.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: tk v Středa, 19. září 2007 @ 22:03:23 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Pardon. To jsem byl já.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 00:33:08 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Rub a líc biskupského roucha R. Bubika? Už jsme se posunuli (zda dobře rozumím): muž, hlupák jež lehkovážně mění své slovo, jenž si své slovo píše k vlastnímu usvědčení … následná citace již zveřejněného prohlášení se zvýrazněnými pasážemi. Aleši ty jsi opravdu „génius“, očekávala se další filipika proti misomusům a ty tohle, … to asi nebude pravé ořechové, vnášející to správné světlo, které rozhání pochybnosti a zamezuje vývoj spekulativní kampaně na biskupa? Nikoliv….. je to záměr.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Rony v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 09:32:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milý tk,

výborný nápad srovnat biskupské oficiální výroky k poddaným s biskupskými kádrovacími praktikami! Je pozoruhodné jak pouhá fakta dovedou rozlítit charismatickou šelmičku k nepříčetnosti. :-)))))

strašina z litvínovský elm street nám opět ukázal zoubky!!!! :-))))) je poučné vidět, jak charismatický starší sboru neváhá veřejně napsat účelovou lež, aby si kopnul do třídního nepřítele. že článek není od france ale od tk? na tom nesejde!!!! šelmička se z toho vyzpovídá šimmerovi na ramínku a dostane rozhřešení. pro dobrou charismatickou věc je možno i hřešit - účel světí prostředky!!!! a strašinu z litvínovský elm street ještě za tohlecto hříšné žvanění šimmer pochvalně podrbe za ouškem!!! :-)))) 

Ale já naopak staršího sboru CB v Litvínově Hynka alias Pattre nominuju na zlatou slzu - za účelovou lež, že autorem článku Rub a líc biskupského roucha R. Bubika je Aleš Franc, ačkoliv se k němu hlásí uživatel GS tk.



Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Blake v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 12:15:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Neviděl bych to tak kriticky.

Podle mě změna rozhodnutí z r. 2003 provedená v r. 2007 není zrovna LEHKOVÁŽNÁ.

Navíc i Bůh mění svá rozhodnutí - viz např. Jonáš / Ninive.




Re: Rub a líc biskupského roucha R. Bubika (Skóre: 1)
Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 14:56:44 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Upřímně řečeno, pardon técého jsem bral spíše jako dobrý vtip, nežli fakt. Že někdo za France napíše prohlášení a suverénně se podepíše jeho jménem je opravdu velmi zvláštní smysl pro humor. Bůh ví, že jsem účelově, ani jinak nelhal a pastýře neokopávám jako třídního nepřítele, pouze vybízím k tomu, aby se k záležitosti s biskupem (vzhledem k tomu co se bubikovi zde děje) postavil čelem. Ostatní je na pastýři. Samozřejmě, že mi je další nominace od ronyho na zlatou slzu celkem volná a propó je třeba Olivovi načas odlehčit. Rony navrhuje, protestuje i odvolává a Grano tancuje, jak on lamentuje !?!:-((( )))-:?!?



Re: trapné (Skóre: 1)
Vložil: rive v Čtvrtek, 20. září 2007 @ 17:28:30 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Je celkem očividné hned od počátku, že jako obvykle i v tomto případě, několikatýdenní diskuze o bratru biskupovi ac církve, bylo  účelem vyvolat umělý problém, a to, že biskup se měl „něčeho špatného“ dopustit. Je sice od počátku jasné, že se ničeho nedopustil, ale  v rámci jakési granosální sociohry je veden jako „velký viník“.

 

Je zajímavé (ale většinou trapné) sledovat, jak v této sociohře fungují různí jednotlivci  nebo multinickové

(tj. jednotlivec vystupující pod více nicky), jak funguje stádo, jak se vyvíjí umělý problém, a jak problém graduje. 

 

 Je to jen jakási „blbá“ hra, ale nevím jestli je to všem jasné. V této hře je totiž nečestně veřejně ostouzen konkrétní člověk.

 

rive




Re: Rub a líc bisk. roucha R. Bubika nebo líc a rub slušného vyjadřováí? (Skóre: 1)
Vložil: mk (miliko(a)atlas.cz) v Úterý, 25. září 2007 @ 03:00:05 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Milí moji,
tady na Grano se setkáme s řadou různých vyjadřování.
Ani jedno se netýká jmenovaného biskupa, ale týká se slušnosti. Nebo záměru.
Jmenuji dvě skutečnosti, které se netýkají nikoho z církví.
Mám dost známostí, abych věděl jak se pohybují lidé v politické scéně. Z KSČ vím, jak se jednalo na schůzi, kam neměli přístup nestraníci (ale i mně jako nestraníkovi se leccos doneslo).
Bylo tam zvykem, že se vytipoval některý člověk na zničení.
Projednal se detailní postup jak ho zničit a potom se to uskutečňovalo i když to trvalo řadu měsíců.
Proč to dělali? ze tří důvodů: (a) vynašel se tak zvaný  ´třídní nepřítel´, občas kulak (silný rolník na vsi), nebo majitel krámku atd.
(b) některým vyhovovalo působit destruktivně, ale kdyby žili v jiné době na jiné příležitosti, vstoupili by rádi do jiné organizace,  která by jim to umožňovala ,
( c ) strana požadovala aktivitu a bylo třeba předhazovat vedení strany nějakou  novou dějinnou oběť, aby se udržela kontinuita revolučnosti v dění ve straně.
Mezi jiným to postihlo mého bratrance, kuchaře, který dojížděl ze vsi vlakem do krajského města do kuchyně. Potom se ze vsi odstěhoval řezník a bratranec se chtěl toho krámu ujmout. Nemusel by dojíždět. Ale stranická buňka ve vsi mu to zamítla (a slovo ze strany platilo), a dala krám do správy jinému člověkovi, který zase musel do vsi dojíždět odjinud. Zkrátka domácímu to nedali, to byla zásada nedůvěry a protivnosti.
Tady vůbec nejde o bratra Bubika, ale asi o způsob jak si ukojit žluč a pomstít se – komu ?: přede tomu, kdo se namane, komukoliv, hlavně nevinnému. Nejde tedy o pomstu, ale o chlazení žáhy. Beránek se nachází, až se najde.
Jak zapojit media se dozvíme na příklad v literatuře, našlo by se hojně příkladů, ale stačí snad román Anna proletářka z třicátých let před válkou (napsal Ivan Olbracht). Tam je ukázka, jak odstřelit s pomocí tisku a revolučních písniček poslance. Jak se poslanec Stivín znelíbil revolučním pracovníkům, uspořádali na něho směšné parodie, vymysleli písničku ´Stivín se točí´ (k něčemu se vyjádřil jinak než dříve, tedy jako že mění postoj) a zpívali ji na ulici (tehdy se na ulici žilo intenzivněji než dnes, kdy jde každý domů k PC nebo k DVD) a do tří dnů byl zdiskreditován u české veřejnosti , která jak známo dá na dojmy.
O morální úrovni lidí, kteří napadají kohokoliv svědčí také slovník napadajících.
Už jsem si zvykl, že lidé jako Gojim ale i jiní nedovedou napsat slova ´římskokatolická církev´, ale píší ´nevěstka´ nebo ´žena jedoucí na šelmě´.
Ale tady u napadání biskupa se vyskytl výraz ´charismatická šelmička´.
Pro  všechno , lidi, copak to je za štvavý výraz? copak je to lidské, nazývat kohokoliv šelmičkou ? To svědčí spíše o vzteklosti kdo ten název vymyslel. Asi ne přímo šelmou, aby se to nepletlo s Apokalypsou. Ale odpor vůči charismatikům je tu zjevný.
Jsou asi lidé, kteří nedovedou mluvit poctivě , ale píši štvavým způsobem.
Z toho je vidět, že jde o záměrný útok, a proto to obratem znamená, že to se skutečností nemá nic společného. Charismatiky by mohl napadat člověk, který je nemá rád a snad proto, že nezažil osobně projevy Ducha Svatého. Já sice nemluvím jazyky, ale neodsuzuji někoho jen proto, že je charismatik (nebo méně uctivě ´charouš´ - i taková neuctivost se vyskytuje).
Tak jsme se dožili dalšího útoku a podle intenzity soudím, že tu jde o slušného člověka.
Teprve teď se mi chce zvednout mé svaly a jít se osobně podívat na obviněného. Musí to být charakter, a hodnota, jinak by ho nenapadali.
Ale já vyhlašuji, že jsem nejen s Ježíšem, kterého tupili, ale s každým, na koho berou kameny nebo klacky.
Přivádíte mne blíže k bratrovi, kterého osočujete. Jistě je to být spravedlivý člověk.




Stránka vygenerována za: 0.56 sekundy