Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Marcela.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 3, článků celkem: 16652, komentáře < 7 dní: 276, komentářů celkem: 429611, adminů: 60, uživatelů: 5252  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 261 návštěvník(ů)
a 3 uživatel(ů) online:

magdalena07
ivanp
rosmano

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116509944
přístupů od 17. 10. 2001

Život církví: Projevy sestoupení Ducha svatého a bezduché biřmování.
Vloženo Pondělí, 22. srpen 2022 @ 01:53:40 CEST Vložil: Tomas

Katolicismus poslal Nepřihlášený

Když to uslyšeli, dali se pokřtít ve jméno Pána Ježíše.
Jakmile na ně Pavel vložil ruce, sestoupil na ně Duch svatý a oni mluvili v prorockém vytržení.

Apoštol Pavel vkládá ruce na pokřtěné a oni mluví prorocky. Sestoupení Ducha svatého je tak zcela průkazné.





Ještě když Petr mluvil, sestoupil Duch svatý na všechny, kteří tu řeč slyšeli.
Bratří židovského původu, kteří přišli s Petrem, žasli, že i pohanům byl dán dar Ducha svatého. Vždyť je slyšeli mluvit ve vytržení mysli a velebit Boha.

Duch svatý sestupuje při řeči apoštola Petra i bez vkládání rukou při jeho řeči, a to i na pohany. Opět je sestoupení Ducha svatého průkazné, je bez vkládání rukou a ze slyšení, provázené mluvou ve vytržení, chválami a úžasem nad tím. Jedni mluví ve vytržení a druzí žasnou.

Vkládání rukou nebo kázaní božího slova provázené modlitbami za seslání Ducha svatého provází okamžitý důkaz o pravosti seslání Ducha svatého, pravosti apoštolů i obdarovaných.

A dnes?

Kdo může potvrdit, že po vložení rukou při biřmování na něj sestoupil Duch svatý a on mluvil prorocky, ve vytržení či se projevoval nějakým jiným darem Ducha?
Z čeho se při biřmování žasne? Z okázalé slavnosti a vznešených hodnostářů, nebo z projevů seslaného Ducha svatého? Kde jsou ty úžasné projevy popsané v Písmu?

Stále jim není divné, že po vkládání rukou se u nikoho nic neděje. Žádná prorocká mluva, žádné vytržení, žádné chválení Boha! Podvod!

Duch svatý sám potvrzuje své sestoupení tím jak se obdarovaný začne projevovat. U falešných pastýřů však zcela schází potvrzení Duchem svatým o tom že sestoupil. Klamné seslání (iluze) stojí pouze a jenom na falešné pravosti pastýřů a jejich vylhané posloupnosti.
Je to velmi nebezpečný klam, mnohem nebezpečnější pro ty co klamou než pro oklamané.
Vytvářet klamnou iluzi seslání Ducha svatého, a vystupovat v autoritě Ducha lze kvalifikovat jako urážku potažmo neodpustitelný hřích.



"Projevy sestoupení Ducha svatého a bezduché biřmování." | Přihlásit/Vytvořit účet | 51 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Projevy sestoupení Ducha svatého a bezduché biřmování. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Pondělí, 22. srpen 2022 @ 08:49:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
V době, kdy apoštol Pavel vkládal ruce, to byly pořád počátky katolické církve. V nich se Duch svatý projevoval viditelnými a znatelnými projevy - mimořádnými znameními - to proto, aby zatím nezúčastnění lidé žasli, aby je to oslovilo, a sami se pak také přidávali k církvi. Aby se církev tím rychleji rozrůstala.


Po dvou ticících letech však už je církev natolik všem lidem známa, že taková znamení nejsou zapotřebí. Buď člověk se sám rozhodne žít jako křesťan - nebo mu žádné znamení není vůbec nic platné. Nic s ním nehne.


(L 16,29)
Abraham řekl: ‚Mají Mojžíše a Proroky, ať je poslechnou!‘
On řekl: ‚Ne, otče Abrahame, ale kdyby k nim přišel někdo z mrtvých, budou činit pokání.‘ 
Řekl mu: ‚Neposlouchají-li Mojžíše a Proroky, nedají se přesvědčit, ani kdyby někdo vstal z mrtvých.‘“  



..."Duch svatý sestupuje při řeči apoštola Petra i bez vkládání rukou při jeho řeči, a to i na pohany. "...

Protože samotného Petra by nikdy ani nenapadlo vkládat ruce na pohany - do té doby to také nikdo z apoštolů neudělal... Přijímali do církve jenom židy a proselyty (konvertity z pohanství do židovství).

Proto musel Duch svatý viditelně zasáhnout - viditelně se projevit, aby tuto praxi v církvi změnil jednou provždy. Od té doby přijímali do církve bez rozdílu už všechny stejně. Ať už byl židem, či pohanem, pokřtili ho úplně stejně křtem do Pánova jména (podle Mt 28,19).



..."Stále jim není divné, že po vkládání rukou se u nikoho nic neděje. Žádná prorocká mluva, žádné vytržení, žádné chválení Boha! Podvod!"...

Cílem a smyslem vkládání rukou je přijmout dary Ducha svatého pro další pozemský život člověka.
Nikoli tedy jakékoli vnější projevy a znamení, které vůbec nejsou podstatné.
 To aby člověk mohl naplnit očekávání a naděje Boha, které do každého člověka Bůh vkládá v tom okamžiku, kdy ho stvoří a posílá do konkrétního prostředí, v konkrétní době a na konkrétní místa. Podle svého plánu záchrany lidí, který s každým z nás Bůh má.

Nejlepším potvrzením, že člověk obdržel dary Ducha svatého při vkládání rukou (a že tyto dary nejen obdržel, ale také přijal a využil) je jeho další život křesťana  s Bohem až do smrti.
Jen toto je neklamným potvrzením toho, že člověk byl při vkládání rukou Duchem svatým obdarován.

Mluvení jazyky, chválení - to jsou krátkodobé záležitosti  - toto vše lze i nahrát, zinscenovat - ale vytrvat v pravdivém životě až do jeho konce - to je nejlepším vnějším znamením pro okolní svět. Svědectvím, které už samo jen tím, že je,  křičí a chválí Boha.



Re: Projevy sestoupení Ducha svatého a bezduché biřmování. (Skóre: 1)
Vložil: martino v Pondělí, 22. srpen 2022 @ 10:33:11 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hele anonyme. Přestaň plodit idiotské až dementní krávoviny. Vykládej si své pohádky ve své sektě Kristovců, zde jen zapleveluješ diskusi. Už to, že si Církev pleteš s organizací vypovídá o kastraci mozku. Církev je instituce. Tedy z hora od Boha, organizace je zdola, tedy třeba organizace zahrádkářů. Tím jsi se odhalil jako iniciativní blb. 



Re: Projevy sestoupení Ducha svatého a bezduché biřmování. (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 22. srpen 2022 @ 17:37:36 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/

Stále jim není divné, že po vkládání rukou se u nikoho nic neděje. Žádná prorocká mluva, žádné vytržení, žádné chválení Boha! Podvod!

  Tak to má teda autor článku hodně blbé, žije zjevně dost v blbém prostředí.

  Vyhovuje mu to takto? Je mu to k něčemu užitečné? Připadá mu to takto v pořádku? Chce v tom takto pokračovat?


Jakmile na ně Pavel vložil ruce, sestoupil na ně Duch svatý a oni mluvili v prorockém vytržení.

Bratří židovského původu, kteří přišli s Petrem, žasli, že i pohanům byl dán dar Ducha svatého. Vždyť je slyšeli mluvit ve vytržení mysli a velebit Boha.

  Klamavé iluze mohou stát také na nepřesných nebo docela zavádějích "překladech" písma, jako jsou například ty dva výše uvedené, do kterých si autoři překladu domysleli "vytržení". 




Duch svatý sám potvrzuje své sestoupení tím jak se obdarovaný začne projevovat.
  
  A to autor píše o něčem, co zná prakticky, nebo teoretizuje?

  Cizinec



Re: Projevy sestoupení Ducha svatého a bezduché biřmování. (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 23. srpen 2022 @ 08:00:04 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Duch svatý sám potvrzuje své sestoupení tím jak se obdarovaný začne projevovat."...


Král David byl pomazán ještě jako chlapec. Pásl stáda svého otce a Duch Hospodinův v něm postupně rostl. Nejdříve ho vedl postavit se dravým zvířatům, když ohrožovaly jeho stádo:


Nato David řekl Saulovi: Tvůj otrok byl pastýřem ovcí svého otce. Když přišel lev či medvěd a odnesl ovci ze stáda, 35vyrazil jsem za ním, bil jsem ho a vysvobodil jsem ji z jeho tlamy. Když proti mně povstal, chytil jsem ho za čelist a bil jsem ho, až jsem ho usmrtil. 36Tvůj otrok zabil jak lva, tak i medvěda a tento neobřezaný Pelištejec dopadne jako jeden z nich, protože tupil řady živého Boha. 37David dále řekl: Hospodin, který mě vysvobodil z moci lva i z moci medvěda, ten mě vysvobodí z ruky tohoto Pelištejce.



V tomto jeho mládí Davida už Duch svatý připravoval na budoucí souboj s Goliášem ....

S dary Ducha to bývá vždycky tak  - člověk je v jednu chvíli obdrží ( a to třeba i docela nenápadně) a dalším životem se s nimi pak učí zacházet, rozvíjí je s Boží pomocí k Boží oslavě do nadlidských měřítek.

Když pak někoho takového uchvátí Duch Hospodinův - je to pak notně znát.... Ať už to byl Samson, nebo David, ať už to byl apoštol Petr, nebo apoštol Pavel ...


Ale u každého takového vždycky předcházelo v jeho životě období přípravy, období duchovního růstu a zrání.

U apoštola Petra to byly tři roky chození s Kristem jako jeho učedník - u apoštola pPavla to byl tříletý pobyt v Arábii v době po Pavlově obrácení a před začátkem jeho veřejného působení, které započal návštěvou "prvního mezi rovnými" -  návštěvou apoštola Petra v Jeruzalémě..






Stránka vygenerována za: 0.34 sekundy