|
Právě je 238 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: Willy
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 120234838 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Život víry: Test duch.ovnosti či tělesnosti
Vloženo Středa, 15. listopad 2023 @ 21:51:13 CET Vložil: Tomas |
poslal gregorios777 Toužíte po duch.ovnsti?
Kdo je duchovní věřící v Krista? Ve 4 stupních duchovního
růstu – miminka v Kristu, starší děti, mladí muži, otcové,
je to jednoznačně mladý muž.
O něm je řečeno toto:
1Jan 2, 12 Píšu vám, dítky (teknía
– děťátka, mláďátka) že jsou vám odpuštěny
hříchy pro jeho jméno.
13 Píšu
vám, otcové, že jste poznali toho, který je od počátku;
píšu vám, mládenci, že jste přemohli toho Zlého.
14 Napsal
jsem vám, dítky
(paidéia
– děti, dětský věk, doba mládí)
že jste poznali Otce; napsal jsem vám, otcové, že
jste poznali toho, který je od počátku; napsal jsem vám,
mládenci, že jste silní a slovo Boží ve vás zůstává,
a přemohli jste toho Zlého.
Vidíme, že teprve mladí muži v Kristu zvítězili nad tím Zlým
a jsou silní. Děti nejsou vítězi v žádném případě. Jsou
většinou poráženi satanem, protože jejich starý člověk ještě
nezeslábl natolik, aby byly schopné to zvládnout.
Mladí muži však milují Boží Slovo a dlouho v něm setrvávají.
Poslechli Kristovo Slovo:
Jan 8:30 Když toto mluvil, mnozí v něho uvěřili.
31 Ježíš
říkal Židům, kteří mu uvěřili: "Zůstanete-li
v mém slovu, jste opravdu mými učedníky.
32 Poznáte
pravdu a pravda vás vysvobodí."
33 Odpověděli
mu: "Jsme potomci Abrahamovi a nikdy jsme nebyli ničími
otroky. Jak můžeš říkat, že se staneme svobodnými?"
34 Ježíš
jim odpověděl: "Amen, amen, pravím vám, že každý, kdo
činí hřích, je otrokem hříchu.
35 A otrok
nezůstává v domě navždy; navždy zůstává syn.
36 Jestliže
vás tedy Syn vysvobodí, budete vskutku svobodní.
Je to Syn Boží, který vysvobodí – Nejen Syn někde na Nebi, ale
Syn v nás.
Jak to učiní?
Jan 14, 20 V onen den poznáte, že já
jsem ve svém Otci, vy ve mně a já ve vás.
21 Kdo má moje přikázání a zachovává je, ten mě
miluje. A kdo mě miluje, bude milován od mého Otce; i já ho budu
milovat a zjevím mu sám sebe."
23 Ježíš mu odpověděl: "Kdo mě miluje, bude
zachovávat mé slovo, a můj Otec ho bude milovat; přijdeme k
němu a učiníme si u něho příbytek.
V jeden konkrétní DEN Pán přijde a zjevím nám, že je
opravdu v nás. Otec i Syn si v nás učiní příbytek.
U učedníků to byly Letnice, u Pána Ježíše to byl Jeho
vodní křest a sestoupení Ducha, kdy Ho Bůh speciálně
nazval svým milovaným Synem. U nás, kdo milují Pána je to také
jeden konkrétní den, kdy se jako mladí muži staneme jeho
dospělými syny (nikoliv už dětmi v Kristu).
To je úplně jiná, daleko větší intenzita či hustota
a moc Ducha svatého v nás, než v dětském
(tělesném) věku. Opravdu vidíme, že již nežijeme my, ale žije
v nás Kristus (Ga 2,20). A to automaticky. Nemusíme se přemáhat v
boji s hříchem, On s hříchem žádný problém nemá. Nemá
problém se smilstvem apod. A proto ani my ho nemáme. Jsme díky
Němu silní a vítězní. Žijeme Jeho život i když ještě
v mnohém nedokonale. Zejména někdy ve slovech.
Tam se budeme ještě dlouho učit. Ale to, co nás zotročovalo jako
tělesné děti – smilstvo, alkohol, drogy, kouření, gamblerství,
vznětlivost, nadávky, nenávist, či podobné skutky těla, je
úplně pryč.
Jako test zde předložím několik protikladů mezi chováním
tělesného dítěte a duchovního mladého muže v Kristu.
Je obvyklé, že tělesný věřící (dítě), se navenek tváří,
jako že je vše v pořádku, ale doma nebo když ho nikdo nevidí,
tajně hřeší (čest výjimkám) a skrývá to před druhými. NE
tak duchovní, ten toto již nečiní. Nemusí.
Když jsou děti v Kristu s nevěřícími, obvykle se s nimi baví
jejich řečí. Přizpůsobí se jejich mluvě i nečistým způsobům.
NE tak duchovní.
Když do vašeho sboru přijde špinavý bezdovovec, tělesní to
sice nedají najevo, ale v srdci jím potají pohrdají. NE
tak duchovní v němž je Kristova přenesmírná láska.
Prochází-li kolem krásná žena s pěknou postavou (nebo má formu
obrázku, filmu), tak tělesní i když se mohou pokoušet bránit,
tak neodolají nečistým pohledům. Vždy jen dočasně a pak to
přijde v další vlně. NE tak duchovní. Ti se takto
nepodívají ANI JEDNOU. Protože Kristus v nich se takto
nedívá a On je stráží našim očím.
Tělesné děti často zotročuje masturbace, pornografie a podobné
sexuální hříchy. NE tak duchovní. Ti se tohoto už
nedopustí ANI JEDNOU. Protože Kristus to v sobě nemá.
Tělesné děti úplně kašlou na znamení moci na hlavách sester
(pokrytá hlava) a na nutnost mlčení žen ve shromáždění či
dokonce na zákaz vyučování žen směrem k mužům. Dokonce nad
muži mnohdy vládnou a ony určují, co se bude dělat. NE
tak duchovní. Ti vědí proč. A jsou poslušní a pokorní před
Pánem a respektují daný systém autorit.
Tělesné děti jsou v drtivé většině v denominacích, které
rozdělují svými jmény jednotu Těla Kristova. NE tak
duchovní. Ti se navrací zpět k apoštolským způsobům prvotní
Církve a nezapírají Pánovo Jméno ani Slovo.
Dvě modlitby v listu Efezským nejsou nic jiného, než právě
prosbami o dosažení tohoto věku synovství (mladého muže) a
skutečné duc*****sti a poznání Pána.
Ef 1, 17 aby vám Bůh našeho Pána Ježíše Krista, Otec
slávy, dal Ducha moudrosti a zjevení v pravém poznání jeho
samého
18 a osvícené oči srdce, abyste věděli, jaká je naděje
v jeho povolání, jaké je bohatství slávy jeho dědictví ve
svatých
19 a jak nesmírná je velikost jeho moci vůči nám,
kteří věříme v souladu s působením převahy jeho síly.
Ef 3,16 aby vás podle bohatství své slávy posílil
mocí skrze svého Ducha na vnitřním člověku,
17 aby Kristus skrze víru přebýval ve vašich srdcích
a abyste byli zakořeněni a založeni v lásce,
18 a tak abyste byli schopni pochopit se všemi svatými,
jaká to šíře a délka a výše a hloubka,
19 a poznat lásku Kristovu, která převyšuje
poznání, a tak byli naplněni až do vší plnosti Boží.
Proto se ti z vás kdo milují Pána Ježíše, modlete často tyto
dvě modlitby, když vám je Pán položí na srdce. Jsou opravdu
důležité. Zejména jejich výsledek… Kéž vám k němu milí
bratři tento článek pomůže.
|
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 05:20:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."Kdo je duchovní věřící v Krista? Ve 4 stupních duchovního
růstu – miminka v Kristu, starší děti, mladí muži, otcové,
je to jednoznačně mladý muž."...
Gregu, jednoznačně jsi zmatený tímto vším - popletený.
A co mladá žena v Kristu? A co starý muž v Kristu, a co stará žena v Kristu?
..."U nás, kdo milují Pána je to také
jeden konkrétní den, kdy se jako mladí muži staneme jeho
dospělými syny (nikoliv už dětmi v Kristu)."...
Čteš si Písmo a vyvozuješ si z něho vlastní učení podle toho, jak mu rozumíš - či spíš nerozumíš. Realita života je totiž taková, že dospělým se člověk nestává v jeden den, ale do dospělosti se zraje průběžně - u některých také může přetrvávat zastydlá puberta až do vysokého věku a třeba nedospějí nikdy.
Už jsem ti to vytýkal: Jsi misogynní - "máváš nám tu pindíkem", jako by tě to nad jinými nějak vyvyšovalo.
Ženě prý (podle Grega) není dovoleno učit!
Popleto!
(1 Kor 12,13) Neboť v jednom Duchu jsme my všichni byli pokřtěni v jedno tělo, ať Židé nebo Řekové, ať otroci nebo svobodní, a všichni jsme z jednoho Ducha dostali napít.
(Gal 3,28) Již není Žid ani Řek, již není otrok ani svobodný, již není muž ani žena, neboť vy všichni jste jedno v Kristu Ježíši.
(Tit 2,3...) Podobně starší ženy ať se chovají uctivě, nejsou pomlouvačné ani nejsou zotročeny přílišným pitím vína, ale ať vyučují mladé ženy v dobrém a vedou je k tomu, aby měly rády své muže a děti, byly rozvážné, cudné, pracovité v domácnosti, dobré, poddané svým mužům, aby slovo Boží nebylo haněno.
Samo Písmo ženě přímo přikazuje učit!
(Např. Kateřina ze Sieny - učitelka církve!).
..."Prochází-li kolem krásná žena s pěknou postavou (nebo má formu
obrázku, filmu), tak tělesní i když se mohou pokoušet bránit,
tak neodolají nečistým pohledům. Vždy jen dočasně a pak to
přijde v další vlně. NE tak duchovní. Ti se takto
nepodívají ANI JEDNOU."...
Dokážu jako muž ocenit krásnou ženu s pěknou postavou - protože krása může jít ruku v ruce s dobrem. Krása ženy do života patří, protože ho nesmírně obohacuje. Je Božím darem. Je však třeba v ní vidět ženu v důstojnosti vlastní sestry - protože taková je skutečná realita. Nečisté pohledy mohou vycházet jen z nečistého srdce, které se takto nečistě (ztratil úctu k ženám) dívá na ženu jako na konzum - jako na pouhý nástroj pro uspokojení své smyslné žádostivosti.
|
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 07:53:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Gregu, jednoznačně jsi zmatený tímto vším - popletený.
A co mladá žena v Kristu? A co starý muž v Kristu, a co stará žena v Kristu?
Já jsem zmatený? Vždyť ty vůbec evidentně ani netušíš o čem píši. Samozřejmě, že všechny 4 kategorie zahrnují i ženy. I žena může být mladý muž z hlediska vývoje.
A to proto, že v ní je Kristus a to jak víme, je muž... |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 11:59:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."I žena může být mladý muž z hlediska vývoje."...
Tvoje myšlenky, Gregu, se ubírají neskutečně závratnými výšinami! Žena je muž? A proč by nemohla být ženou, mladou ženou? Proč mladým mužem? Zvláštní druh tvojí teologie!
Kristovo lidství zahrnuje stejně tak prvek mužský, jako i prvek ženský. Rovný co do důstojnosti, rozličný co do způsobu povolání.
Žena zůstává ženou, i když je ve společenství s Kristem.
Kdyby tomu tak nebylo, Kristus by vlastně svojí obětí jako muž vykoupil pouze muže - platí totiž pravidlo, že jenom to, co bylo přijato Slovem, může býti Slovem i vykoupeno.
Ale Kristus vykoupil stejně tak muže, jako i ženy.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 13:33:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO - uniká mi smysl tebou napsaného. Nikdo nepopirá, že žena je ženou. Ale Pismo nemluví o duchovním stupni "mladá žena", tak proč bych měl používat takový nebiblický divný název. Nehledě na to, že je to Kristus, kdo v ní roste. Pismo používá "mladý muž", tak to tak prostě je. Nevím, o čem se chceš tady přít. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 17. listopad 2023 @ 06:07:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
A na kterém místě konkrétně?
Mk 16,5 označuje tímto výrazem anděla.
1. J 2,13
Jan zde oslovuje ty křesťany, kteří už poznali život s Bohem.
V semitském pojmu "znát" je obsaženo nejen poznání (prvek rozumový), ale hlavně život podle něho (prvek volní). Proto také předmět poznání, pravda, znamená často v semitském pojetí: pravda náboženská, uskutečňovaná v životě, život podle této pravdy.
Takové křesťany Jan oslovuje nejenom výrazem "mládenci", ale zároveň třeba i "Děti moje ..., otcové".
Odvozovat však z tohoto jediného místa nějaké věroučné závěry je jenom čirá náboženská fantazie.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Sobota, 18. listopad 2023 @ 10:57:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Odvozovat však z tohoto jediného místa nějaké věroučné závěry je jenom čirá náboženská fantazie.
Dobrá. Nebudu se s tebou přít. Ta "fantazie" mi nese ovoce v osobním životě. Tomi plně postačuje.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 19. listopad 2023 @ 09:19:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
..."Ta "fantazie" mi nese ovoce v osobním životě. To mi plně postačuje."...
Mnozí z vás tu žijí ve svých zaprděných omylech víry a nemají sílu se s nimi rozloučit - i když jsou evidentně mylné. Je to totiž pro člověka nejpohodlnější.
Život s Bohem je ale o tom, že zapomínaje na to, co je za mnou, natahuji se po tom, co je přede mnou ...
Nikdy nemám dost, nikdy nepřestává mé úsilí o dokonalost v Bohu.
Čím víc se mi daří žít s Bohem, tím méně mi to "postačuje" a chci stále víc.
|
]
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 05:02:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Daří.
Vždyť je to ten nejpřirozenější a nejzdravější způsob pozemského života.
A když o to léta vytrvale usiluješ, přináší to ovoce. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 07:18:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Daří.
Tak to rád slyším, že už tě nezotročuje žádný hřích.
Jsi jeden z mála katolíků, alespoň podle toho, co káže Kodet. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 06:40:00 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nežiji sice ve stavu hříchu ke smrti - což ovšem neznamená,, že bych snad byl už úplně bez hříchu.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:09:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Nežiji sice ve stavu hříchu ke smrti - což ovšem neznamená,, že bych snad byl už úplně bez hříchu.
Pokud ty hříchy nejsou jen hříchy slovní, ale jsou tělesné - tedy hříchy očí, rukou a těla, pak jsi stále ještě tělesný a otrokem hříchu.
Pravda tě ještě nevysvobodila.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:33:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Znovu to tvé amatérské kolonkování!
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Neděle, 19. listopad 2023 @ 21:59:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nikdy nemám dost, nikdy nepřestává mé úsilí Čím víc se mi daří žít s Bohem, tím méně mi to "postačuje" a chci stále víc.
Klasický povzdech závisláka, narkomana. Každý feťák musí zvyšovat dávky. Na počátku stačilo, že Chrystus spasil, dneska už takové banality pobožný rauš nenavodí. Je třeba více magie. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 06:06:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 08:53:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty jsi zahleděný do sebe. Podávej se, jak píšeš dokola "já chci více boha". Ty jsi bobek, co chce více svého fetu. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:39:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Když chci "více Boha", tak jsem podle tebe zahleděný do sebe?
Ne že bych již toho dosáhl, anebo byl už dokonalý; usilovně však běžím, abych se opravdu zmocnil toho, k čemu se i mne zmocnil Kristus Ježíš. Bratři, já si nemyslím, že jsem se již toho zmocnil; jedno však činím: zapomínaje na to, co je za mnou, a natahuje se po tom, co je přede mnou, běžím k cíli pro cenu Božího povolání vzhůru v Kristu Ježíši. Všichni tedy, kteří jsme dokonalí, takto smýšlejme. A smýšlíte-li v něčem jinak, i to vám Bůh zjeví. Jen se držme toho, k čemu jsme již dospěli. Bratři, všichni spolu mě napodobujte. Hleďte na ty, kdo žijí podle našeho příkladu. Neboť mnozí, o nichž jsem vám často říkal, a nyní to pravím s pláčem, žijí jako nepřátelé Kristova kříže; jejich koncem je zahynutí, jejich bohem je břicho a jejich sláva je v jejich hanebnosti; ti myslí na to, co je pozemské. Vždyť naše občanství je v nebesích, odkud také dychtivě očekáváme Zachránce, Pána Ježíše Krista, ....
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Úterý, 21. listopad 2023 @ 10:39:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To je v pořádku. Když ti to dává náplň života a jsi pak spokojený, tak to dělej dál. Já tomu rozumím, že člověka něco musí v životě bavit. Dělej to tak dál. Dělejte to tak dál všichni, kdo jste věřícími. Já vás chápu, mám pro vás empatii. Jenom když tomu, co děláte, říkáte jediný správný způsob bytí a chcete to napasovat na všechny lidičky na této planetě, tak to je problém.
Představte si, že by skutečně nastal den, kdy by všichni lidi se stali katolíky ve verzi oko, martino, atd... byl by svět lepší? Opravdu? Všechny jiné kultury a jiná náboženství by zanikly, nastala by jednotvárná šeď. Diverzita, pluralita nula. Jen jedem katolík vedle druhého katolíka. A to je váš cíl. To je na vás strašné. Vy nedomýšlíte, v jak strašný, nudný a jednotvárný svět by se proměnil tento svět, kdyby všichni začali kvákat to, co vy.
Jednota, stejnost, stejná ideologie, stejné zájmy, koníčky, stejný styl života, unifikace = potlačení života, zmar, až nakonec nihilismus. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 25. listopad 2023 @ 09:09:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tobě připadá, že jsme tu s Martinem snad stejní? A v čem, když se tu neustále o něco přeme?
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 25. listopad 2023 @ 19:05:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | S Martinem se neshodnete v politice. Ale v otázce náboženství jste zajedno. A právě snaha náboženství lidi unifikovat, je z principu nesmyslná. Ani učitel ve třídě nemůže žáky unifikovat, ale ke každému musí volit individuální přístup. Tohleto v době bronzové a starověku ještě nevěděli. Nepřemýšleli do hloubky. Nebyli to myslitelé. Neznali základy psychologie, pedagogiky, filozofie. Chtěli prostě stvořit nauku, díky které budou mít moc nad masami lidí. To se jim povedlo. Povedlo se to i Mohamedovi a jeho partě. Povedlo se to i Adolfovi a jeho partě. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Sobota, 25. listopad 2023 @ 22:19:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | https://www.osacr.cz/
Upsss, nějak nám zmizel Osacr... i se všemi našimi moudry a minulostí :((((
Asi chce Tomek udělat novou stránku ateistů, už bez nás, na přihlášení, možná na občanku :)))
A hezky korektní, bez rozdílů v IQ mezi rasama (kdysi o tom sám Tomek napsal článek na svůj blog), bez politiky, resp. bez konzervativní či nacionální politiky, sluníčkový web...
Pro Tomka, LDčka, pro Jelenu, Wernera,... a pro toliho :)
Měli bysme Jirko založit něco vlastního, neznáš ajťáky? Že bysme založili ateistický web, kde by byla svoboda a bylo by to konzervativně-nacionální (v něčem liberální, ale ne přehnaně, hlavně ale svobodná diskuze)
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Neděle, 26. listopad 2023 @ 07:09:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Napadá mě leda napsat Michalu Hankovi, aby umožnil diskuse na svém webu, nebo možnost tam vkládat články. Něco jako koutek pro externí přispěvatele. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 07:59:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Ženě prý (podle Grega) není dovoleno učit!
Popleto!
(1 Kor 12,13) Neboť v jednom Duchu jsme my všichni byli pokřtěni v jedno tělo, ať Židé nebo Řekové, ať otroci nebo svobodní, a všichni jsme z jednoho Ducha dostali napít.
(Gal 3,28) Již není Žid ani Řek, již není otrok ani svobodný, již není muž ani žena, neboť vy všichni jste jedno v Kristu Ježíši.
(Tit 2,3...) Podobně starší ženy ať se chovají uctivě, nejsou pomlouvačné ani nejsou zotročeny přílišným pitím vína, ale ať vyučují mladé ženy v dobrém a vedou je k tomu, aby měly rády své muže a děti, byly rozvážné, cudné, pracovité v domácnosti, dobré, poddané svým mužům, aby slovo Boží nebylo haněno.
Snaž se aspoň trochu porozumět psaným textům. Verše, které uvádíš na podporu učení žen jsou nekonkrétní. Vůbec se netýkají tématu učení žen. Chceš-li konkrétní verš, tak ten zní: "Ženě nedovoluji učit."
Takhle chceš vykládat Písma?
A starší ženy mají jasně dané téma, na které mohou radit mladším ženám - a sice vést je k lásce ke svému muži a k rodině a k ctnostnému životu. Nic více. Žádné hluboké nauky Slova.
Když již není muž ani žena, tak už žena nemusí být poddána muži? Co?
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 08:51:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | DODATEK
Ve výše míněném testu mi chybí ještě jeden bod:
Tělesným věřícím se zdá divné, když čtou :"Žiji již ne já, ale žije ve mě Kristus." (Ga 2,20).
NE tak duchovní. Ti vědí a poznali to, že "Kristus v nás, ta naděje Slávy" (Kol 1,27)je hlavním cílem víry. Aby Kristus v plnosti a moci přebýval v našich srdcích a žil svůj Život skrze nás za přispění naší ochoty a poddanosti.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 17. listopad 2023 @ 05:39:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...že "Kristus v nás, ta naděje Slávy" (Kol 1,27)je hlavním cílem víry....
V každém nově pokřtěném už přebývá Kristus. Napořád - pokud onen pokřtěný nezhřeší hříchem ke smrti.
Křesťanu je tedy třeba žít tak, aby hřích ke smrti nebyl součástí jeho života. (A pokud se tak i stane, co nejdříve učinit pokání a onoho hříchu se zbavit).
Pak platí, že Bůh si v nás učinil příbytek. Pak platí, že žijeme společenství naší duše i těla s Bohem. A toto je ideálem křesťanského života. Kde přebývá Kristus, tam je i nebeský Otec i Duch svatý.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Sobota, 18. listopad 2023 @ 11:32:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Pak platí, že Bůh si v nás učinil příbytek. Pak platí, že žijeme společenství naší duše i těla s Bohem. A toto je ideálem křesťanského života. Kde přebývá Kristus, tam je i nebeský Otec i Duch svatý.
Tato pasáž ukazuje, že vůbec nevíš, o čem píši, protože jsi to nezažil (není divu).
V každém věřícím přebývá Bůh a má v něm příbytek. Akorát, že nejdříve v jeho duchu.
Když učedník zůstává v Jeho Slovu, obnovuje se i jeho duše. A když je to dokončeno, učiní si Bůh trvalý příbytek i v jeho obnovené duši.
A to je daleko větší intenzita Ducha ve věřícím, moc budoucího věku, moc vzkříšení, která chrání věřícího před hříchem.
A tomu se říká poznání Pána.
A to vše se pak ještě prohlubuje až ke kategorii otců v Kristu a i u nich to stále pokračuje.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 19. listopad 2023 @ 09:13:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vždyť to říkám:
Máš uměle rozškatulkovaný život na kolonky.
Jen lidské spekulativní konstrukty.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Neděle, 19. listopad 2023 @ 09:47:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Jen lidské spekulativní konstrukty.
Toto není v rozsahu tvých znalostí. V kostele to neuslyšíš. V Písmu si to můžeš přečíst. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 05:38:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Kolikrát jsi už v tom kostele byl, abys toto mohl vůbec nějak posoudit, co tam uslyším a co tam neuslyším?
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 07:07:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Kolikrát jsi už v tom kostele byl,
Hodně krát, Oko, hodně krát... Tam žádné systematické vyučování neprobíhá. Stejně jako u protestantů se vybere nějaký tématický verš z Písma a na ten si pak pan one-man-show plácá játry.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 06:29:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Systematickým by se ti to mohlo stát, až kdyby jsi tam chodil pravidelně i ve všední dny.
Pak by jsi teprve mohl postřehnout kontext.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 21. listopad 2023 @ 06:54:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Chtěl bych to vidět a slyšet....
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:35:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nic není snazšího;
Docházej parvidelně a uvidíš. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 17. listopad 2023 @ 05:31:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Ženě nedovoluji učit." ...
Zacházíš s Písmem stále jako s trhacím kalendářem .
Dám ti příklad, jak ty "rozumíš" Písmu: O kousek dál je na tom samém místě napsáno: " (žena) Bude však zachráněna skrze rození;"...
Má toto snad znamenat, že žena, která nerodila, nebude tedy ani zachráněna?
Takto ty "rozumíš" Písmu! Vytrhneš a postavíš si větu samostatně! Ale tím pozměníš její původní smysl.
Nejsou žádné "hluboké", ani "plytké" nauky, které by byly přístupné pouze mužům a ženám nikoli!
|
]
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Sobota, 18. listopad 2023 @ 15:25:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak nevím, kdo to má těžší, Gregu? Jestli ten, kdo druhého soudí podle sebe nebo ten kdo hledá, maje podle zaslíbení za to, že najde, a proto soudit přestal. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Neděle, 19. listopad 2023 @ 10:10:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | WILLY
Ty jsi jeden z mála, který je schopen pochopit, o čem v článku píši.
A pokud jde o soudy. Podívej se zpětně, jak hrozné soudy si vyhlašoval nad Františkem100.
Proti tobě jsem jen soudní koncipient... :-))))
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 19. listopad 2023 @ 10:33:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To, že jsem jeden z mála, kdo je schopen to pochopit, neznamená, že je toho schopen každý.
Pokud jde o soudy, podívám-li se zpětně, jaké soudy jsem "vyhlašoval na Františkem100", měl bys být schopen pochopit, že to nebyly soudy nad Františkem, ale nad tím, co František psal a dělal, za co se mi v tom, co bylo vůči mně, omluvil a já jsem mu to odpustil, Gregu.
A věz, že se od jisté doby nesrovnávám s nikým, s žádným člověkem na této zemi - tedy ani se soudním koncipientem. :-) |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: noname (honza610@centrum.cz) v Neděle, 19. listopad 2023 @ 11:34:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Neděle, 19. listopad 2023 @ 19:21:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | WILLY
hrozit někomu peklem není soud nad slovy a skutky, ale soud nad člověkem. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Neděle, 19. listopad 2023 @ 21:44:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gregu, tys někde něco takového ode mne četl? |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 15:30:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | WILLY - ty už nevíš, co jsi psal Frantiskovi? |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Willy (stanislav.velicky@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 16:24:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, právě že to vím. A ty bys měl taky, než něco napíšeš. Neměl bys lehkomyslně psát něco, co se nestalo. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 17:27:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | WILLY - Dobrá, dám si tu práci, až budu mít čas a najdu to. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 19. listopad 2023 @ 09:29:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
To skutečně je. Třeba o diakonce Foibé....
(Ř 16,1 ...) Doporučuji vám naši sestru Foibé, diakonku církve, která je v Kenchrejích, abyste ji přijali v Pánu, jak se sluší mezi svatými a pomohli jí ve všem, v čem by vás potřebovala. Vždyť i ona byla pomocnicí mnoha lidem, i mně samému.
Vytrhnout si z kontextu , co ti jako chlapovi zrovna moc vyhovuje, že "ženě není dovoleno učit", aniž bys pátral po smyslu, jak to apoštol myslel....
Ale ony existují "Pravidla víry" (regula fisei) - zásady definované církevními otci prvních století, jakým způsobem třeba přistupovat k textům Písma, aby si z nich člověk netvořil stále nové bludy a nová "učení".
Vždycky v historii byly v církvi i učitelky - a proč by být neměly? V dnešní době na TV Noe v cyklu "Večerní univerzita" je to třeba Kateřina Lachmanová.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 19. listopad 2023 @ 09:30:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | regula fidei
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Neděle, 19. listopad 2023 @ 09:54:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
"ženě není dovoleno učit", aniž bys pátral po smyslu, jak to apoštol myslel....
No jistě, že to myslel naopak - ať si žena učí jak chce, může učit i muže a vládnout nad nimi... Nechte učit v církvi Jezábel.
Foibé byla diakonka, pomocnice, takže její služba byla službou stolům, nikoliv žádná duchovní služba, pokud ovšem nebyla prorokyně.
Vždycky v historii byly v církvi i učitelky - a proč by být neměly? V dnešní době na TV Noe v cyklu "Večerní univerzita" je to třeba Kateřina Lachmanová.
Tak jasně, vaše čarodějničky Jezábelky vypadající jak chlap .Až budou souzeny, odvrátím tvář...
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 05:36:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Gregu.
Dovolím si tě upozornit na skutečnost, že všechny lidské zárodky se v prvních týdnech vyvíjejí naprosto stejně - a to jako ženy. Ani ty jsi nebyl výjimkou. Taky jsi byl nejprve ženou, než se v tobě probudila podle předem zakódovaného plánu ve tvém DNA tvorba testosteronu, který zaplavil tvůj organismus a začal jsi se měnit na muže.
Všichni jsme lidé! Rozdíly mezi mužem a ženou jsou ve skutečnosti jen nepatrné, dané pozdějším odlišným vývojem. Tyto fyziologické rozdíly jsou isce zásadní pro výkon povolání třeba horníka, ale nejsou úplně zásadní pro výkon povolání učitele.
Jáhen či diakon (z řeckého διάκονος diakonos, služebník, nebo také číšník) je v křesťanských církvích označení pro pověřeného člověka, který vykonává službu charitativního a administrativního charakteru, aktivně se podílí na bohoslužbách, předčítá posvátné texty, vyučuje náboženství a podobně.
V tehdejší Pavlově společnosti se ženám nedostávalo
vzdělání, aby mohly být učitelkami. Proto ono Pavlovo obecné tvrzení o
tom, aby ženy neučily. Vzdělaná žena ve víře byla tehdy výjimkou. Dneska je tomu už jinak.
Učitel musí mít k učení jisté předpoklady - hlavně vzdělání.
Nemůžeš učit, co sám dobře neznáš. Nikdo nemůže druhému dát, co sám nemá!
Navíc k tomu pak přistupuje rozdílný přístup, jakou roli ženy chápala tehdejší společnost a jak ji chápeme my dneska.
Další zásadní rozdíl je v tom, že žena má blíže k citu, než muž. "Myslí" rychleji srdcem, než hlavou. U muže je to opačně.
Muž si musí logicky zdůvodnit pořadí věcí v jejich důležitosti. Než se rozumem rozhodne něco udělat, žena to má kolikrát už dávno hotové. Proto ale má muž obecně vzato pro povolání učitele fyziologicky lepší předpoklady - není tak snadno ovlivnitelný citem. Řídí se snadněji chladným rozumem a to je pro povolání učitele jistá výhoda. Nevyhoří tak snadno z přepínání sil, jako žena, nezaplete se tak snadno do citových projevů.
Nicméně toto všechno není úplně zásadní.
Jsou ženy, které jsou vynikajícími učitelkami, které své city mají pod kontrolou do té míry, že se pro ně stává předností, že jsou jako učitelky ženami.
|
]
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 06:44:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Schopnost učit souvisí z více věcmi.
Mezi ně však patří i vzdělání v příslušné oblasti.
Nikdo nedá, co sám nemá - o znalostech, které se mají předávat, toto platí především.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:05:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Žena může mít znalosti jaké chce, stejně u ní dojde k posunu učení a stala by se falešnou učitelkou, stejně jako Jezábel v Tiatiře. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:52:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jsi v zajetí svých bludů.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 21. listopad 2023 @ 10:20:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO - No od vás to sedí. S vašimi tisíci bludů a přídavků k učení apoštolů. Vy jste naprosto antibiblická organizace. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 25. listopad 2023 @ 09:05:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."S vašimi tisíci bludů a přídavků k učení apoštolů. "...
Vždyť o našem učení sám doopravdy nic nevíš! Jen projekce tvé vlastní fantazie!
Učení katolické církve je přehledně uvedeno ve více než 2000 bodech katechismu. Máš tedy možnost zde dokázat, který z těchto bodů má podle tebe být "antibiblický"!
http://www.katechismus.cz/
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Sobota, 25. listopad 2023 @ 10:06:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO - to snad na mě nechceš. Stačí když si přečteš své komentáře za poslední dobu ( 2 měs.) a 90% z nich jsou antibiblické, antiapostolské, a tedy antikristovské. A až zde brzo vyjde můj nový článek o úloze žen v Církvi, tak v tom budeš ve své pýše a vzpouře pokračovat. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 27. listopad 2023 @ 06:27:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." a 90% z nich jsou antibiblické, antiapostolské, a tedy antikristovské."...
Užitečnější by bylo místo obecného, ničím nedoloženého tvrzení, uvést jediný konkrétní případ ....
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 27. listopad 2023 @ 08:39:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
uvést jediný konkrétní případ ....
Jsem ti to říkal - téměř všechny tvé komentáře v diskuzi se mnou. Ve všech uvádíš pravý opak toho, co tvrdí Písmo.
A učení ŘKC jsou toho stovky.
Konkrétní příklad - přijímání zjevení údajné Marie. Každý,kdomá Ducha musí poznat, že je to ďáblův fejk - věštecký duch. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 27. listopad 2023 @ 22:27:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Další konkrétní příklad: Kardinál Vlk prohlásil, že "Bůh křesťanů a muslimů je TENTÝŽ!!!!!!!"
Tzn. že náš Bůh je ..... Ani to nemohu vyslovit, takovou blasfémii...
|
]
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 19. listopad 2023 @ 09:10:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Vždyť ti říkám, Gregory, že jsi v zásadě jen misogynní "mačo". V osamoceném světě bez žen - když totiž uvidíš krásnou ženu, zavíráš oči .... Svým jednáním tím dáváš tak políček přímo Bohu - opovrhujíce krásou, kterou on pro tebe stvořil. Jsi nevyrovnaný, spoutaný svojí hříšnou žádostivostí. Tu je potřeba nikoli v sobě potlačovat (dlouhodobě to nevede k výsledku) - tu je třeba projasnit, pročistit. Skrze pokání a obrácení získat od Boha dar čistého srdce.
Pak už nebudeš mít důvod před krásou ženy zavírat oči.
Křesťan - jedno zda muž, nebo žena - pokud žije s Bohem, tak je světlem pro své okolí. Svědčí o Bohu, o Boží lásce, která se často projevuje skrze lásku jiných lidi.
Tím, že svědčí o svém životu s Bohem a ukazuje ostatním, že lze žít i tímto způsobem lépe svůj život - tak už vlastně učí ostatní kolem sebe.
|
]
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 05:57:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Pořád je v tobě vnitřní snaha si ženu naporcovat.
Ale žena je bytostí vcelku! A takovou se ji nauč brát!
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 07:15:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Ale žena je bytostí vcelku! A takovou se ji nauč brát!
Ježíš řekl: "Kdo pohledí na ženu k požádání jí." Za prvé jsou takové pohledy neslušné a i té samotné ženě je to nepříjemné, pokud to zaznamená a za druhé tohle mi Boží bázeň již nedovolí. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:43:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud se díváš naženu jako na svoji sestru, matku, dceru, vnučku --- tak to nejsou pohledy žádostivosti.
To bys musel být úchyl.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Sobota, 18. listopad 2023 @ 11:12:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Pro příklady nemusíme chodit daleko. Vedoucími všech okultních kultů jsou většinou ženy.
Dále tu máme zářný příklad E.G. Whiteové od adventistů. Blud na blud.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Sobota, 18. listopad 2023 @ 11:24:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Článek jsi nepochopil, což jsem ani nečekal...
Pochopí pouze ti, co hledají Pána a milují Ho a to, co řekl sám i skrze apoštoly. Ty Jeho Slovo pouze převracíš do opačných významů.
Takoví nemohou očekávat žádný pokrok. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 08:41:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko ,Greg.,..plus obecně další
Zaregistroval jsem vaši debatu ,ohledně tzv vyučujících žen. Samozřejmě ,z hlediska vnitrocírkevního ( vnitrosborového ),života , se příkladně Greg ( a mnozí jiní ....,i já )obrací hlavně na texty apoštola Pavla . Oko zde měl své argumenty ,také je znám . Já to nyní odvedu z prostředí církevních společenství , jednoduše a pro obecnou veřejnost ,i logicky , ...do tzv "světské sféry " . Viz mnoho a mnoho vyučujících učitelek ,na základních a středních školách ( příkladně i dějepis - historie ,kde jsou také náboženská témata ,mimo mnoho jiného ) ,potom dále i profesorky na VŠ , jiné vš vzdělané ženy ,které vyučují v lékařství , vědě ,atd ,atd . Gregu ,některé tyto vzdělané a vyučující ženy na různých fakultách ,a jinde ,jsou i Bohem proměněné ženy ( poznaly to tolik známé biblické znovuzrození ) ,a jsou tedy křesťany - kristovci ,a už dlouho některé . A v rámci své profese ,vyučují . Samozřejmě ,je to tzv " světská" sféra , ...ale ,i v tomto případě máš námitku ,a použiješ i v tomto případě texty apoštola Pavla ,a nebo to zhodnotíš v tomto případě jinak ? I Oko může dát svůj pohled ( svůj řk - náboženský pohled ). A mohou dát pohled i jiní zde . |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 15:37:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | DANNY42 - Samozřejmě že to platí pouze pro Církev. Ne pro sekulární svět. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 19:51:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Greg
Jojo. A tak buď někdy více opatrný ,v tom takovém obecném hodnocení ,dle tebe ...v protibiblickém pojetí ... vyučujících žen, v některých případech .Není to vždy o Jezábel ,to musíš dobře vědět .Teď mám na mysli půdu Církve ,ne sekulární půdu . Ono je to někdy složitější ,nejde to odbýt jen poukazem na texty apoštola Pavla . Gregu ,pokud žena ,napíše určité svědectví ,a dodá některé zkušenosti ,co zažila a jaké má zkušenosti ,v oblasti něčeho duchovního ,tak to můžeš sice brát jako protibiblické ,ale ono to ve skutečnosti může být jinak . Není to dlouho ,co jsem zde na tomto webu ,dával příklad ,od jedné sestry ,která napsala určitou knihu ,kde bylo svědectví a praxe její služby . Ty jsi to tehdy zhodnotil tak ,že se ti zdá takové , jako ,že to je vyučování , a to jsi nepřipouštěl. Gregu opět vidím u tebe jednu klasickou věc ,kterou znám i odjinud . Málo pochopení ,pro pohled jiných kristovců. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 22:31:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | DANNY42
Gregu ,pokud žena ,napíše určité svědectví ,a dodá některé zkušenosti ,co zažila a jaké má zkušenosti ,v oblasti něčeho duchovního
Ale to není biblické vyučování. To je svědectví. Ženy mohou kázat Evangelium v osobní individuální službě, mohou se modlit a prorokovat.
Ale nemohou vyučovat Boží Slovo a ještě k tomu muže!
To je zcela vyloučeno, protože tam není při práci Duch svatý, ale duch bludu.
Žena může učení pouze přijímat od mužů (je psáno: "Ať se ptá svého muže" - 1Kor 14,35), a i když přijme od muže zdravé učení, nedokáže ho ani zopakovat správně. (Viz. příběh v Ráji, kde si k Božímu Slovu dala dodatek: ..."Ani se ho nedotknete..." - (Gn 3,3b)
Neexistuje jediný případ, kdy by žena mohla učit v moci Ducha svatého.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:52:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A co Ježíšova matka, když na svatbě v Káně učila služebníky : "Udělejte všechno, co vám řekne?"
Toto je skutečná škola života, toto nás učí žena - Ježíšova Matka. Toto je panečku, skutečná učitelka víry!
Maria na to řekla: "Jsem služebnice Páně; ať se mi stane podle tvého slova!"
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 08:58:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Realita života je totiž taková, že dospělým se člověk nestává v jeden den, ale do dospělosti se zraje průběžně - u některých také může přetrvávat zastydlá puberta až do vysokého věku a třeba nedospějí nikdy.
A říkám snad něco jiného, když píši o postupném, mnoho let trvajícím růstu od miminek, po starší děti až po mladé muže a otce? Ale dospělý jsi v jeden den. V jeden den je ti 18 nebo ne? A u nás je to sestoupení Ducha svatého podobně (ale ne tak dramaticky) jako o Letnicích, jako při Ježíšově křtu.
O Letnicích se stali učedníci dospělými, schopnými skutečné služby.
I Pán Ježíš procházel třicetiletým vývojem, kdy rostl v milosti u Boha a u lidí a učil se poslušnosti. Protože odložil výhody svého Božství a šel tak, jako my - pouze s pomocí Ducha svatého. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 17:18:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nutno dodat, že postupný, mnoho let trvající vývoj a růst platí pouze pro tzv. průkopníky (Mojžíš 40 let, Ježíš 30 let, apoštol Pavel 12 let). Pokud se z průkopníků stanou dospělí mladí muži v Kristu, pak se urychlí růst nově narozených miminek v Kristu na 3-3,5 roku. Viz. Pán Ježíš a učedníci. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 17. listopad 2023 @ 05:42:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Zřejmě patříš k lidem, co mají rádi věci "rozškatulkované", roztříděné - tak je třídíš na kategorie. Ale jsou to pořád jenom tvoje lidské konstrukty.
|
]
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 19. listopad 2023 @ 09:35:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Už tím slovem "fráterníci" prozrazuješ svoji zaujatost, svoji nekompetentnost.
Nejsi schopen objektivního posouzení.
Nejsou to žádní "fráterníci" - jsou to služebníci Boží, který svůj život plně odevzdali Bohu a snaží se svými života chválit Boha. Kteří ve velké většině usilují o blaho církve a o duchovní prospěch věřících.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Neděle, 19. listopad 2023 @ 10:06:32 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Nejsou to žádní "fráterníci" - jsou to služebníci Boží, který svůj život plně odevzdali Bohu a snaží se svými života chválit Boha. Kteří ve velké většině usilují o blaho církve a o duchovní prospěch věřících.
Těch Božích je jen málo. Ostatní se plácají kvůli vašemu celibátu v sexuálních hříších a jsou tělesní více než jejich farníci a hřeší proti Bohu - a ti vám slouží? V jaké moci? Když sami nezvládají sebe? |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Neděle, 19. listopad 2023 @ 22:34:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Greg
Kdyby se v tom Vatikánu ,ty hlavy trochu víc umoudřili ,dávno by ten nucený celibát ,jejich farářů ( lépe řečeno kněžský celibát ) zrušili. Mnoho i řadových katolíků ,je pro to zrušení . |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 05:54:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jeho učedníci mu řekli: „Jestliže je to mezi mužem a ženou takové, je lépe se neženit.“ 11On jim řekl: „Ne všichni chápou toto slovo, ale jen ti, kterým je to dáno. 12Jsou totiž eunuchové, kteří se už takto narodili z matčina lůna; a jsou eunuchové, které učinili eunuchy lidé; a jsou eunuchové, kteří se sami stali eunuchy pro království Nebes. Kdo může chápat, chápej.“
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 07:12:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Eunuši
Zase vytržené z celkového kontextu. Děláš si z Písma trhací kalendář. Eunuch musí být schopen být eunuch a ne, že se bude pálit žádostmi.
A je tam psáno - "SAMI SE STALI eunuchy." A nikoliv z donucení, jinak by nemohli být ŘKC knězem.
A proto to tak dopadá.
Třeba já jsem teď pravý eunuch, protože už k tomu mám schopnost. Neměl jsem ji. Ale teď ji mám.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:55:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kde to žiješ? Každý se přece rozhoduje pro kněžské povolání dobrovolně. Každý zná onu podmínku jako kněz žít v celibátu. Nikdo do kněžství nikoho nenutí.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 21. listopad 2023 @ 10:17:09 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO - Ano to je dobrá výmluva, ale neobstojí. Konec konců ovoce tohoto ďábelské učení je vidět na každém kroku. Prostě ŘKC je JINÁ církev. Za Kristovu se pouze vydává. To je prostě třeba vzít na vědomí a respektoovat. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 25. listopad 2023 @ 09:06:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já to ovoce v naší farnosti vidím na vlastní oči. V lednu otevíráme nové kolo kurzů alfa.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Sobota, 25. listopad 2023 @ 10:00:52 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO - kurzů Alfa. No to se tedy máte čím chlubit... Takové nesmysly.... |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 15:42:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | DANNY42 - Jo hochu, jenže ve hře je opět MAMON. Kdyby kněží měli děti, dědily by po nich majetek. A to by ŘKC ubylo, ona má totiž málo.... |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 06:38:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty jsi nikdy nečetl od apoštola Pavla?
Myslím tedy, že vzhledem k nynější tísni je dobré, aby člověk zůstal tak, jak je. 27Jsi připoután k ženě? Nehledej rozluku. Jsi volný? Nehledej si ženu. 28Ale i když se oženíš, nezhřešíš; a vdá-li se panna, nezhřeší. Takoví lidé však budou mít soužení v těle a toho vás chci ušetřit. 29Ale toto vám, bratři, říkám, že čas je zkrácený. A tak i ti, kdo mají ženy, ať jsou, jako by je neměli; 30a ti, kdo pláčou, jako by neplakali, a ti, kdo se radují, jako by se neradovali, a ti, kdo kupují, jako by nic nevlastnili; 31a ti, kdo užívají tohoto světa, jako by ho neužívali; neboť způsob tohoto světa pomíjí. 32Chci, abyste byli bez starostí. Kdo nežije v manželství, stará se o věci Pána, jak by se zalíbil Pánu, 33ale kdo se oženil, stará se o věci světské, jak by se zalíbil své ženě, 34a je rozdělený. Neprovdaná žena a panna se stará o věci Pána, aby byla svatá tělem i duchem. Ale když se provdá, stará se o věci světské, jak by se zalíbila svému muži.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 21. listopad 2023 @ 07:02:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO
Zase máš z Písma trhací kalendář?
Ty jsi nikdy nečetl od apoštola Pavla?
1Kor 7,5-9: 1 Korintským 7:5 Nezbavujte jeden druhého, leč by to bylo z společného svolení na čas, abyste se uprázdnili ku postu a k modlitbě; a potom zase k témuž se navraťte, aby vás nepokoušel satan pro nezdrželivost vaši. 6 Ale toť pravím podle dopuštění, ne podle rozkazu. 7 Nebo chtěl bych, aby všickni lidé tak byli jako já, ale jeden každý svůj vlastní dar od Boha má, jeden tak a jiný jinak. 8 Pravím pak neženatým a vdovám: Dobré jest jim, aby tak zůstali jako i já. 9 Pakliť se nemohou zdržeti, nechažť v stav manželský vstoupí; nebo lépe jest v stav manželský vstoupiti nežli páliti se.
Doufám, že je ti to jasné. Kdo se nemůže zdržet, má se oženit. A většina vašich kněží se zdržet nemůže, protože k celibátu byli donuceni.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 08:05:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
To je jenom tvůj virtuální svět. Ve skutečnosti se každý kněz rozhodl pro kněžské povolání dobrovolně a každý znal už dopředu tu podmínku žít v celibátu.
Kdo se nemůže zdržet, nemusí se stát zrovna knězem.
Statisticky bývá porušení celibátu v naprosto minimálním počtu oproti porušení slibu manželské věrnosti u lidí v manželství.
Představa, že manželství neklade nároky na sebeovládání, na sebezápor, jsou naprosto zkreslené. Manželka není žádným prostředkem na vybití pohlavního pudu!
Muž, který dává manželský slib, se zříká sexuálního života se všemi ostatními ženami na celém světě (cca 4 miliardy?) - mimo tu jedinou ženu - svoji manželku.
Muž, který dává Bohu slib čistoty, se vzdává všech žen (cca 4 miliardy + 1 žena navíc).
Takže tyto sliby jsou si velmi podobné a kladou na člověka podobné nároky.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Úterý, 21. listopad 2023 @ 10:11:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | OKO - Vidím že žiješ úplně mimo realitu a ve zfalšovaných statistikách Vatikánu. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Středa, 22. listopad 2023 @ 08:54:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Představa, že manželství neklade nároky na sebeovládání, na sebezápor, jsou naprosto zkreslené. Manželka není žádným prostředkem na vybití pohlavního pudu!
Muž, který dává manželský slib, se zříká sexuálního života se všemi ostatními ženami na celém světě (cca 4 miliardy?) - mimo tu jedinou ženu - svoji manželku.
Muž, který dává Bohu slib čistoty, se vzdává všech žen (cca 4 miliardy + 1 žena navíc).
Takže tyto sliby jsou si velmi podobné a kladou na člověka podobné nároky.
Vložil oko ------------------------------------------------------------------------------------
Z tvého psaní vyplývá, že jsi měl manželství fakt jako chomout. Plnil jsi pouze manželské povinnosti. Jak zákon káže. Jenže když máš vedle sebe někoho, kdo je hodně atraktivní, pak je manželka na vybití pohl. pudu. To dáno přitažlivostí. Proto je dobré si vybrat někoho k sobě atraktivního, z koho se ti postaví péro bez viagry. Jinak se budeš trápit a psát to co jsi psal. Že ses obětoval. Máš pravdu, že když chceš být věrný, že se zříkáš dalších 4 miliard žen na světě. To jsi napsal hezky a logicky. Ale já k tomu dodávám, podle mých zkušeností, že mnohem lépe, snadněji se do dodržuje, když to v posteli klape. Když je partnerka hezká, rozumíš si s ní jak lidsky, tak v posteli a je atraktivní, tak nemáš pocit, že se něčeho vzdáváš. Tys napsal, že se vzdáváš dalších žen, tzn. že bys je potenciálně chtěl. To je do jisté míry přirozené. Chlapi jsou lovci. Jenže hodně pomáhá ulovit dost dobrou "kořist". Dokonce pak chlap může vyzkoušet jinou ženu a srovnat si to v hlavě. Někdy případné zahnutí vede k tomu, že si člověk uvědomí, co za poklad má doma. O to více si toho považuje.
No ale když jsi podpantoflák nebo se ženou hádáš nebo musíš používat viagru, tak už je to trápení. Tam nemá smysl být ve vztahu.
Čili to záleží na parametrech toho, s kým jsi. V případě solidní kompatibility, reciprocity, atraktivity s partnerem, partnerkou je všechno snazší. Proto já všem mladým lidem, kteří začínají život a hledají si někoho k sobě, doporučuji neuspěchat a fakt si pořádně vybrat. Absolvovat hodně seznamovacích schůzek, klidně na tom makat roky. Třeba dva tři roky hledat, než natrefíš na fakt TOP člověka.
Než jsem si vybral auto, asi dva měsíce jsem jezdil po bazarech a soukromnících. Taky množství schůzek, vyzkoušení. Spoustu aut různých značek jsem zkusil. Než to klaplo a vybral jsem si. A v případě vztahu s člověkem mi to hledání trvalo vždycky dva roky i více, než jsem našel tu plnou kompatibilitu, reciprocitu a atraktivitu.
Sranda, že to tak dělám se vším. Když vybírám nějaký styl pro danou píseň, tak projíždím různé styly a zkouším, zda se to hodí. :-)
Dělal jsem to tak i se psy. Chodil jsem na inzeráty za chovateli nebo do útulků. Měl jsem na zkoušku doma více psů. Ale vracel jsem je. Až jsem pak natrefil na pejska, kde to klaplo a zjistil jsem, že by to šlo. No a toho psa mám. :-)
Podle mě základ je dobře si vybrat. Ve všem. Co se týká partnera, auta, psa, baráku.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Středa, 22. listopad 2023 @ 11:27:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já si rád píšu s vámi, pobožnými, protože se pěkně odhalí nelogičnost vaší restriktivní nauky. Vaše teologie a ideologie jsou v podstatě jen restrikce zahalené do nadpřirozených formulek, že to údajně tak chce váš bůh.
Vy nemůžete vybírat partnerku. Tu vám přidělí sbor nebo Jehova. Ale jak píšu v příspěvku výše, tak normální je důkladně vybírat. A to včetně intimností. A tady vůbec nezáleží na orientaci. I kdybych byl 100% hetero, tak to dělám stejně. Tzn. musím znát tu ženu, jak to má ráda. A chci znát její tělo. U některých kluků mi vadila jejich nadměrná pigmentace nebo divná pigmentace, nebo neatraktivní až odpudivý vzhled genitálií. I to se může stát. Nebo divné chování v posteli, jinak ovšem v pořádku. Jen ta postel haprovala. A to se nedá zjistit jinak než tím, že toho člověka poznáš kompletně. Ono to jde přežít pro jednou. Nic se nestane, když se někdy stane, že natrefíš na někoho, kdo to v posteli neumí nebo to dělá jinak, nebo má divnou pigmentaci. Pro jednou to jde rozdýchat. Ale v hlavě si řekneš - to bych napořád nechtěl. A vo tom to je. Kdo nemá srovnání aspoň 20 sexuálních partnerů, partnerek za život, ví o životě velké kulové. Na tom si trvám. Tu nejde jen o těla. Ale o to, že člověk je jeden kompaktní celek. Tělo je jen manifestací mozku. Tělo je prodlouženou pěstí mozku. A mozek je takové tělo redukované na kostky, nebo koule nebo něčeho prostorově menšího. Mozek a tělo jsou spojené nádoby téhož. Proto je dobré si prohlédnout komplet celé tělo případného zájemce o vztah. Tím si do jisté míry prohlížíš i jeho mozek. Veškeré reakce jako hlasitost, artikulace, vzdechy, výdechy, objímání, tulení, atd- to dělá mozek. To děláš s mozkem druhého a poznáváš jeho mozek. Skrze tu slupku tělo. A proto to musí být. A proto je šílený zákaz sexu před uzavřením manželství. To je asi vaše největší patogologie a zvůle. To je vyloženě protilidské. To mohlo vymyslet leda zlé nenávistné a hloupé hovado. Nebo nějaké prase, které je schopno souložit a žít s každým a je mu to jedno s kým. Normální psychicky citlivý člověk potřebuje velkou blízkost a proto potřebuje druhého poznat komplexně a ne jen z jedné schůzky, ale z více schůzek. A potřebuje mít srovnání a ujasnit si sám pro sebe, co z toho, co poznal, je mu nejbližší. Pak to má smysl. A pak nemůžeš psát, že se obětuješ a že vztah je něco jako celibát. Není. Tím jsi na sebe prásknul, uživateli oko, že jsi to měl fakt jako řeholi. A takovéto tvoje vydřené manželství plné kompromisů jsi mi tu vystavoval na piedestal, že se mám před tebou poklonit a obdivovat tě. Za co, vystrašený moulo? Vždt ty jsi jen vyděšený skoropanic, co o životě nic neví, protože se bál pekla.
Tak to je. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Čtvrtek, 23. listopad 2023 @ 18:15:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Všichni jsme srandovní bobci. :-)
Já jsem taky srandovní bobek. :-)
Všechny svoje poznávací schůzky jsem absolvoval, když jsem byl pobožný. A když jsem ateista, tak sedím doma. :-)
Předtím jako pobožný jsem to dělal s vědomím, že možná naseru to strašidlo nahoře. Dneska mi strašidlo nahoře zmizelo, takže bych mohl jezdit, kam jen bych chtěl, ale nejezdím. :-)
To jsou ty paradoxy života, v tom měl Václav Havel pravdu. Život je složen ze samých paradoxů...
Život je tak trochu absurdní divadlo. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 24. listopad 2023 @ 07:41:26 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Čili to záleží na parametrech toho, s kým jsi."...
Souhlasím.
Když si muž pro sebe najde to pravou ženu, kterou mu nebeský Otec připravil, na nevěru ani nepomyslí. Žije úplně jiným způsobem života. Nemá potřebu zkoušet nic jiného. Řeší v životě důležitější věci.
Proto křesťan nepotřebuje zkoušet a mít stovky různých předmanželských sexuálních zkušenosti, které stejně nakonec vyčpějí do sobeckého uspokojování sebe sama a neprokážou svoji životaschopnost .
Ale až potká "tu pravou", budou pak všechno objevovat společně.
A o tomto je krása křesťanského manželství.
Nové auto - žádná "ojetina".
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 24. listopad 2023 @ 08:53:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No vždyť jsi potvrdil, co jsem psal výše. Věřící člověk nemá právo vybírat. Jsi loutka na špagátku a řídí tě pokyny z knížky a věříš tomu, že nad tebou je Bůh a ten ti vybral ženu.
Stejně to porušujete a všechny katolíky, co znám v mém regionu, tak spolu žili už před svatbou. Takže jste pokrytci.
Jo a mimochodem, když píšeš o "sobeckého uspokojování sebe sama" - to je zvláštní projekce. Takže kdybys nebyl pobožným, tak máš partnerku jen na uspokojování sama sebe? A když jsi pobožný, tak ti ty předpisy brání to dělat? |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 25. listopad 2023 @ 08:56:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Každý člověk je stavěn před svobodnou volbu - ať chce, nebo nechce. Každý si v životě vybírá z množství cest a cestiček.
I věřící člověk má i právo i povinnost si vybírat. Poznávat a naplňovat Boží vůli, která je v zásadních věcech v souladu s touhami jeho srdce - protože pro jistou podobu pozemského života byl přece Bohem stvořen a vybaven odpovídajícími vlastnostmi a schopnostmi. Taková podoba života ho pak uspokojuje a v ní dosahuje životního štěstí.
Každý z nás byl v životě někdy i pokrytcem.
Neznám člověka, který by v tomto neměl alespoň trochu máslo na hlavě. Jde o to, že každý z nás může mít v určité etapě svého života laxní sklon k hodnotám, ve kterých byl vychováván. Ale pak se třeba za čas zase "probudí" a začne upřímně vyznávat docela jiné hodnoty, než jak se dříve sám choval.
..."A když jsi pobožný, tak ti ty předpisy brání to dělat? "...
Nejde tu o žádné předpisy, ale o ryzí a nesobecký přístup ke společnému životu. Zapomínat na sebe pro druhého není o předpisech, ale o vnímání vlastní existence v tomto pozemském světě.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 25. listopad 2023 @ 16:00:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No a na to, abys vnímal druhého člověka, byl empatický, potřebuješ víru v Jehovu? Bez náboženské víry bys byl horším partnerem ve vztahu nebo horším kolegou v práci? |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 27. listopad 2023 @ 06:34:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jakou jinou motivaci má nevěřící člověk, aby dokázal milovat svého nepřítele, který se mu snaží jenom uškodit?
A víra v Boha ti tuto motivaci dává - všichni jsme děti jednoho Otce!
(Přís 25,21) Má-li tvůj nepřítel hlad, dej mu najíst, má-li žízeň, dej mu napít:- tak shrneš žhavé uhlí na jeho hlavu (zastydí se sám před sebou) a Jahve ti to odplatí.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Danny42 v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 08:15:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko ,Greg... plus obecně další
Jo ,samozřejmě ,je to spíše hard vyjímka ,a nedá se to vůbec nějak plošně hodnotit ,ale .....toto ...dost hrůza
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-za-uriznute-varle-sadisticky-knez-do-vezeni-nepujde-musi-se-ale-lecit-v-ustavu-40413331
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-knez-ktery-urizl-muzi-z-karlovarska-varle-se-dobrovolne-leci-40399096
Je zajímavé vyjádření představitelů ŘKC ,a hlavně mě tahá za uši ,to slovo spolubratr |
]
|
|
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 (Makarios5@seznam.cz) v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 12:11:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | UPOZORŇUJI, ŽE TENTO ČLÁNEK JE PSÁN HLAVNĚ PRO TY, CO MILUJÍ PÁNA JEŽÍŠE. TEDY PRO TY, CO MILUJÍ JEHO SLOVO (PÍSMA). PRO TY OSTATNÍ NEBUDE K NIČEMU. |
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Čtvrtek, 16. listopad 2023 @ 13:59:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No ty tu správně řešíš vaši interní teologii. Tak by to mělo být. Věřící by měl řešit interní věci vaší nauky. Proti tomu se nedá nic namítat. Je to čestné. Naproti tomu, co teď zkouší monsek, to je největší sliz za dlouhou dobu. Čarovat se slovy z vědy, páč on si myslí, že tím někoho ohromí a že lidi tomu nerozumí a když bude čarovat s cizími termity, tak tím jako dokáže jeho boha. To je směšný podvod.
Neumím si představit, že by Apoštol Pavel hlásal místo Krista levotočivé aminokyseliny, kvantovou fyziku a teorii entropie. Monsek si myslí, že tímto dokázal jeho boha. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 17. listopad 2023 @ 05:19:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mně např. onen Monsekův komentář dával logický smysl a docela si ho cením.
Víra a věda jsou dvě naprosto odlišné kategorie - vědou se Bůh nedokazuje, ani nevyvrací. V Boha se věří, protože je nekonečně dokonalý - je i v hranicích lidského poznávání i za těmi hranicemi. Bůh se poznává zkušeností víry, zkušeností z vlastního života. Bůh se nám, lidem, sám dává poznat.
Věda a víra jsou jako dvě kola na jedné ose od stejné káry - vytváří stopu (rovnoběžek), které se protínají až v nekonečnu.
Každá stopa je samostatná. Přesto, když jedna stopa směřuje třeba na sever, nemůže ta druhá směřovat nikam jinam, než právě také jen na sever. A na toto Monsek vlastně poukazoval, když zmiňoval záležitosti vědy.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pátek, 17. listopad 2023 @ 08:02:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Monsekovy komentáře smysl nedávají. Je to jenom jeho emoce. On si neumí vysvětlit některé jevy v přírodě, tak říká, že tam cítí boha. To ale rozhodně věda neříká. Takový pocit mají jen pobožní vědci. Věda boha nedokázala ani nenaznačila. Ale monsek lže, že ano. Je to lhář. A tobě lháři vyhovují. Protože sám nejsi čestný.
Vy, nečestní a podvodní pobožní, používáte cokoli, jen abyste dokázali vaše pobožné kejkle. Ty jsi mi tu vnucoval tvůj styl života, tvoje zájmy, tvoje koníčky, monsek mi zase vnucuje svůj subjektivní výklad přírody. Jste oba dva agresoři. Ty už jsi toho naštěstí nechal, páč jsem ti ukáztal, že se to nedělá druhému člověku. Monsek toho nenechal. Ale já si s ním poradím. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 17. listopad 2023 @ 17:10:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Toto je typická podpásovka.
Co ty o mě vlastně doopravdy víš!
Jen to, co si domýšlíš z mých vyjádření - a to tě musím často opravovat, že takto jsem to já vůbec nemyslel.
Chtělo by to nemyslet si o tom druhém už dopředu vždycky hned jen to nejhorší.
Já tě beru i přes všechny tvé invektivy a snažím se tě pochopit.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Pátek, 17. listopad 2023 @ 18:09:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nebyl jsem tady, protože můj článek byl údajně 13. v pořadí. A najednou je tady jako jediný a ostatních 12 ne?
K monsekovi:
1) Vesmír může být cyklický a stále se opakovat. NEkonečněkrát. Není to moc představitelné pro člověka, ale je to tak. Může být věčný. Existují cyklické verze bez smršťování i se smršťováním (teď to vypadá,že se vesmír rychleji rozpíná, ale má to i kritiky)
"Zrychlování expanze vesmíru je založeno na interpretaci pozorování a o jeho existenci existují pochybnosti. [1] Může být i jen zdánlivé. [2]"
https://cs.wikipedia.org/wiki/Zrychlov%C3%A1n%C3%AD_rozp%C3%ADn%C3%A1n%C3%AD_vesm%C3%ADru
2) Vesmír může být multivesmír a vyrůstat z věčného hmotného základu, prostě se z něho rodí různé vesmíry jako houby na těle půdy, věčné půdy. A ty houy někdy rostou, někdy se zhroutí. Atd.
3) Proč jsou tady zákony co umožní vznik života? Protože může být víc vesmírů, někde jsou zákony co umožní život, jinde jiné. Tedy my jsme "náhodně" v tom, kde to možné je.
4) Vznik života z chemie: jsou tu teorie vzniku, už se povedly i některé experimenty jako MIller Uryeův:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Miller%C5%AFv%E2%80%93Urey%C5%AFv_experiment
5) Rozšíření a rozvíjení života vysvětluje slepá evoluce. Evoluční "teorie" (spíš fakt)...
6) Lidské vědomí se jako zvířecí postupně rozšiřovalo, je závislé na mozku, nádorech, operacích, chemických látkách jako jsou drogy atd... Existují teorie čistě materialistické: eliminativní materialismus a reduktivní materialismus. Odkážu třeba na Patricii Churchland.
7) Qualia a abstraktní objekty - jsou též hmotné (věc rozlehlá, i představy jsou rozlehlé, v centimetrech, v tvé hlavně). Opět: eliminativní a reduktivní materialismus či Penelope Maddy a jejich aristotelské a materialistické/naturalistické pojetí matematiky a abstraktních objektů.
8) Kvantová fyziky může dojet na teorii strun či na smyčkové gravitaci – Loop Quantum Gravity, teorie snažící se
rozpor mezi obecnou relativitou a kvantovou teorií vyřešit kvantováním
prostoru na základní kvanta – tzv. smyčky. Síť těchto smyček se nazývá
spinová pěna. Rozměry smyček by měly být rovny Planckově délce, tj. 10−35 m. https://www.aldebaran.cz/glossary/print.php?id=2198 - " Teorie strun, resp. teorie superstrun, je jedna z teorií aspirujících na tzv. teorii všeho. Teorie předpokládá, že základními stavebními kameny přírody nejsou bodové částice s nulovými rozměry, nýbrž jednorozměrné (otevřené resp. uzavřené) struny,
které vibrují různými způsoby, odpovídajícími různým druhům
elementárních částic. Veškeré interakce se redukují na spojování a
rozpojování strun. " https://cs.wikipedia.org/wiki/Teorie_superstrun = Toto už je jasný MATERIALISMUS
Tvé zneužití kvantové fyziky:
"Kvantová teorie v pseudovědě Pseudovědu
donedávna představovala tříšť nejrozmanitějších disciplín nebo názorů,
navzájem spojených jen tím, že jejich principy nebo metody odporovaly
současným poznatkům vědy. V posledních desetiletích se ale jednotlivé
pseudovědecké obory navzájem sbližují a hledají společnou teoretickou
bázi. Nejnápadnější je to v oblasti parapsychologie a alternativní
medicíny, kde se vytváří jejich „nové paradigma“. Základem tohoto
paradigmatu mají být poznatky moderní vědy, teorie relativity a kvantová
mechanika (viz Kvantová teorie v pseudovědě), které prý vysvětlí
mimosmyslové schopnosti a všechny ostatní parapsychologické fenomény i
léčebnou sílu, kterou disponuje alternativní medicína. Snad první, kdo
se zasloužil o vnesení prvků z moderní fyziky do alternativní medicíny
byl Fritjof Capra v jeho knize „Tao fyziky“. Dnešní pseudovědci se
odvolávají na kvantový koncept nelokálnosti při výkladu telepatie nebo
jasnovidnosti. Jiným takovým jejich názorem je, že naše mysl působí na
mozek na kvantové úrovni. Podle Mitschella všechny psychické jevy
zahrnují nelokální rezonanci mezi mozkem a kvantovým vakuem. Indický
mystik Deepak Chopra napsal knihu „Kvantové léčení“ a další, k nám
přeloženou knihu s podtitulem „Kvantová alternativa dlouhověkosti“.
Podle doc. Chudáčka má člověk své astrální (viz Astrál) tělo, což je
„transcendentní část kvantově mechanického těla.“ Pomocí kvantové teorie
lze prý vysvětlit terapeutickou účinnost, kterou údajně vykazují
infinitezimálně ředěnáh homeopatika, a dokonce už existuje celá
„kvantová homeopatie“ dr. Hrušovského i řada dalších „kvantových
homeopatií“, které se dnes rodí hlavně v Německu. Nové paradigma prý
zcela mění názory na svět a vědu. Pomocí kvantové teorie lze totiž
údajně zpochybnit objektivitu vědeckého poznání i klasické medicíny,
podle McFarlana je dokonce iluzí sama objektivní existence světa, což
vyplývá z kvantové teorie. Neubauer se zase domnívá, že poznatky z oboru
fyziky elementárních části vedly vědce k opuštění pojmu substance. Z
kvantového principu neurčitosti zase má plynout, že vědecký popis
přírody je nejistý a neúplný. To vše byla jen krátká ukázka, jak je v
pseudovědě „využívána“ kvantová teorie. Hodnocení:
Kvantová teorie se dnes úspěšně používá ve všech oborech, kde jde o
popis atomů, molekul, krystalů a o jejich vzájemné interakce a interakce
s kvanty elektromagnetického pole. V pseudovědě však nejde o žádné
využívání kvantové teorie. Ve skutečnosti to jsou jen nesmyslné verbální
hrátky s módními vědeckými termíny, nepochopenými a špatně
interpretovanými, které mají u laiků a v alternativní medicíně u
pacientů budit zdání, že léčitelé jsou vědci a že jejich diagnostické a
léčebné postupy jsou vědecké a věrohodné. "
https://www.sisyfos.cz/clanek/1003-kvantova-teorie-v-pseudovede
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Pátek, 17. listopad 2023 @ 18:09:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nebyl jsem tady, protože můj článek byl údajně 13. v pořadí. A najednou je tady jako jediný a ostatních 12 ne?
K monsekovi:
1) Vesmír může být cyklický a stále se opakovat. NEkonečněkrát. Není to moc představitelné pro člověka, ale je to tak. Může být věčný. Existují cyklické verze bez smršťování i se smršťováním (teď to vypadá,že se vesmír rychleji rozpíná, ale má to i kritiky)
"Zrychlování expanze vesmíru je založeno na interpretaci pozorování a o jeho existenci existují pochybnosti. [1] Může být i jen zdánlivé. [2]"
https://cs.wikipedia.org/wiki/Zrychlov%C3%A1n%C3%AD_rozp%C3%ADn%C3%A1n%C3%AD_vesm%C3%ADru
2) Vesmír může být multivesmír a vyrůstat z věčného hmotného základu, prostě se z něho rodí různé vesmíry jako houby na těle půdy, věčné půdy. A ty houy někdy rostou, někdy se zhroutí. Atd.
3) Proč jsou tady zákony co umožní vznik života? Protože může být víc vesmírů, někde jsou zákony co umožní život, jinde jiné. Tedy my jsme "náhodně" v tom, kde to možné je.
4) Vznik života z chemie: jsou tu teorie vzniku, už se povedly i některé experimenty jako MIller Uryeův:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Miller%C5%AFv%E2%80%93Urey%C5%AFv_experiment
5) Rozšíření a rozvíjení života vysvětluje slepá evoluce. Evoluční "teorie" (spíš fakt)...
6) Lidské vědomí se jako zvířecí postupně rozšiřovalo, je závislé na mozku, nádorech, operacích, chemických látkách jako jsou drogy atd... Existují teorie čistě materialistické: eliminativní materialismus a reduktivní materialismus. Odkážu třeba na Patricii Churchland.
7) Qualia a abstraktní objekty - jsou též hmotné (věc rozlehlá, i představy jsou rozlehlé, v centimetrech, v tvé hlavně). Opět: eliminativní a reduktivní materialismus či Penelope Maddy a jejich aristotelské a materialistické/naturalistické pojetí matematiky a abstraktních objektů.
8) Kvantová fyziky může dojet na teorii strun či na smyčkové gravitaci – Loop Quantum Gravity, teorie snažící se
rozpor mezi obecnou relativitou a kvantovou teorií vyřešit kvantováním
prostoru na základní kvanta – tzv. smyčky. Síť těchto smyček se nazývá
spinová pěna. Rozměry smyček by měly být rovny Planckově délce, tj. 10−35 m. https://www.aldebaran.cz/glossary/print.php?id=2198 - " Teorie strun, resp. teorie superstrun, je jedna z teorií aspirujících na tzv. teorii všeho. Teorie předpokládá, že základními stavebními kameny přírody nejsou bodové částice s nulovými rozměry, nýbrž jednorozměrné (otevřené resp. uzavřené) struny,
které vibrují různými způsoby, odpovídajícími různým druhům
elementárních částic. Veškeré interakce se redukují na spojování a
rozpojování strun. " https://cs.wikipedia.org/wiki/Teorie_superstrun = Toto už je jasný MATERIALISMUS
Tvé zneužití kvantové fyziky:
"Kvantová teorie v pseudovědě Pseudovědu
donedávna představovala tříšť nejrozmanitějších disciplín nebo názorů,
navzájem spojených jen tím, že jejich principy nebo metody odporovaly
současným poznatkům vědy. V posledních desetiletích se ale jednotlivé
pseudovědecké obory navzájem sbližují a hledají společnou teoretickou
bázi. Nejnápadnější je to v oblasti parapsychologie a alternativní
medicíny, kde se vytváří jejich „nové paradigma“. Základem tohoto
paradigmatu mají být poznatky moderní vědy, teorie relativity a kvantová
mechanika (viz Kvantová teorie v pseudovědě), které prý vysvětlí
mimosmyslové schopnosti a všechny ostatní parapsychologické fenomény i
léčebnou sílu, kterou disponuje alternativní medicína. Snad první, kdo
se zasloužil o vnesení prvků z moderní fyziky do alternativní medicíny
byl Fritjof Capra v jeho knize „Tao fyziky“. Dnešní pseudovědci se
odvolávají na kvantový koncept nelokálnosti při výkladu telepatie nebo
jasnovidnosti. Jiným takovým jejich názorem je, že naše mysl působí na
mozek na kvantové úrovni. Podle Mitschella všechny psychické jevy
zahrnují nelokální rezonanci mezi mozkem a kvantovým vakuem. Indický
mystik Deepak Chopra napsal knihu „Kvantové léčení“ a další, k nám
přeloženou knihu s podtitulem „Kvantová alternativa dlouhověkosti“.
Podle doc. Chudáčka má člověk své astrální (viz Astrál) tělo, což je
„transcendentní část kvantově mechanického těla.“ Pomocí kvantové teorie
lze prý vysvětlit terapeutickou účinnost, kterou údajně vykazují
infinitezimálně ředěnáh homeopatika, a dokonce už existuje celá
„kvantová homeopatie“ dr. Hrušovského i řada dalších „kvantových
homeopatií“, které se dnes rodí hlavně v Německu. Nové paradigma prý
zcela mění názory na svět a vědu. Pomocí kvantové teorie lze totiž
údajně zpochybnit objektivitu vědeckého poznání i klasické medicíny,
podle McFarlana je dokonce iluzí sama objektivní existence světa, což
vyplývá z kvantové teorie. Neubauer se zase domnívá, že poznatky z oboru
fyziky elementárních části vedly vědce k opuštění pojmu substance. Z
kvantového principu neurčitosti zase má plynout, že vědecký popis
přírody je nejistý a neúplný. To vše byla jen krátká ukázka, jak je v
pseudovědě „využívána“ kvantová teorie. Hodnocení:
Kvantová teorie se dnes úspěšně používá ve všech oborech, kde jde o
popis atomů, molekul, krystalů a o jejich vzájemné interakce a interakce
s kvanty elektromagnetického pole. V pseudovědě však nejde o žádné
využívání kvantové teorie. Ve skutečnosti to jsou jen nesmyslné verbální
hrátky s módními vědeckými termíny, nepochopenými a špatně
interpretovanými, které mají u laiků a v alternativní medicíně u
pacientů budit zdání, že léčitelé jsou vědci a že jejich diagnostické a
léčebné postupy jsou vědecké a věrohodné. "
https://www.sisyfos.cz/clanek/1003-kvantova-teorie-v-pseudovede
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 18. listopad 2023 @ 05:25:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jen moje stanoviska, coby věřícího křesťana:
..."1) Vesmír může být cyklický a stále se opakovat. NEkonečněkrát. "...
Pokud i jen hypoteticky na chvilku připustíme, že vesmír stvořil Bůh, pak se tato teorie ukazuje jako slepá ulička. Bůh je nejvyšší rozum a nemá logický smysl, aby se vesmír opakoval.
Bůh je nejvyšší umělec - tvoří tedy umělecká díla - netvoří kýče.
Každé umělecké dílo se pak vyznačuje jistými rysy:
1.) je krásné. 2.) Je dobré. 3.) je pravdivé. 4.) každé umělecké dílo je jedinečné - je jediným originálem.
Bůh tedy jako umělec netvoří žádné kopie. Na světě je osm miliard lidí a ani dva z nich nejsou úplně stejní! Každý z nás jsme jedineční v čase i prostoru. Neopakovatelní.
..."Proč jsou tady zákony co umožní vznik
života? Protože může být víc vesmírů, někde jsou zákony co umožní život,
jinde jiné. Tedy my jsme "náhodně" v tom, kde to možné je. "...
Ve světě, kde vládne Bůh, nejsou žádné náhody. Vše tu má svůj smysl, přísnou logiku věcí. Transcendentní Bůh tu volně a podle svého uvážení vstupuje do dění ve světě, který stvořil a ve kterém svrchovaně vládne. Kde jsou dány zákony (které my ve stvořeném světě za pomoci vědy objektivně zjišťujeme), tam nutně musí být i jejich Zákonodárce".
..."Rozšíření a rozvíjení života vysvětluje slepá evoluce. Evoluční "teorie" (spíš fakt)..."...
Faktem je, že v našem světě jsou řady tvorů, z pohledu člověka různě "dokonalých". U všech je jistá "podobnost" v konstrukci - je na nich vidět, že vyšly ze stejné "dílny". (Savci, ptáci plazi, obojživelníci a ryby.)
Neznamená to ale nutně, že se tak stalo zrovna evolucí. Zrovna stejné alternativní vysvětlení dává teorie kreacionismu - za přispění Božího zásahu se zde na Zemi objevil v jistém čase vždycky nový druh - zdánlivě dokonalejší. "Vývoj" nebyl tedy postupnou evolucí náhodných změn, ale nutně logický po stupních v kvalitativních skocích.
Nedá se ale na druhé straně říci, že každý z těchto tvorů, co kdy existoval či existuje, tak že by nebyl dokonale přizpůsoben podmínkám, ve kterých žil či žije. Takže i ta "dokonalost" tvora (prý evolučním vývojem) je pořád diskutabilní.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 18. listopad 2023 @ 08:30:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bůh je nejvyšší umělec - tvoří tedy umělecká díla - netvoří kýče. - píše oko
Mě na tom tvém psaní zaujalo, že Bůh nemá rád kýče. Haha, Jak to můžeš vědět, bobku? Musím vás oslovovat bobky, páč to je úsměvné, jak se každý z vás pasuje do role tiskového mluvčího Boha. Oko je tiskový mluvčí Boha, Willy je tiskový mluvčí Boha. Brusle je tisková mluvčí Boha. Gregorios777 je tiskový mluvčí Boha, atd.
Každý z vás ví, co Bůh má a nemá rád a je taková náhoda, že ten Bůh má zrovinka takové vlastnosti, který daný bobek potřebuje, aby měl. :-) to je úsměvná náhoda.
No jo, tak Bůh má rád kýče. Můj Bůh je kýčař. :-) Můj Bůh není umělec. Je to matematik a fyzik. Co se týká umění, v tom se můj Bůh nevyzná. Je to kýčař. :-) Má rád sladké krajinky. :-) A můj Bůh je pochopitelně silnější než ten tvůj. Ta nabubřelost vás, bobků, co vědí velké kulové, je opravdu do očí bijící.
Bobci, bohové nejspíše neexistují. Ale i kdyby nějaký bůh existoval, tak vy o něm víte velké kulové...
Jediná jistota tohoto serveru je, že zdejší pobožní jen tápou vědí o bohovi nejméně ze všech lidiček na světě. Na to můžeme vsadit. Zdejší pobožní boha nemají a nikdy neměli. Každý z nich jen blábolí svoje fantasmagorie o nadpřirozenu.
Jo a ještě je srandovní, jak všichni jste tiskoví mluvčí Boha a víte co má nebo nemá rád, ale mezi sebou se tu hádáte. Ty ses tu chatnul s Bruslí, Brusle s Willym, taky ses chytnul s Gregorioeem777 a tak různě mezi sebou, s Cizincem atd. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 19. listopad 2023 @ 09:38:28 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Pak se ale nemůžeš divit, když i tvůj život nakonec vyjde naprázdno a stane se bezobsažným kýčem.
Ale také tak být nemusí - stále ještě máš onen vzácný dar - čas svého života.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Neděle, 19. listopad 2023 @ 10:11:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tys to ještě nevzdal? Ještě přidáš další pokus o evangelizaci? //stále ještě máš onen vzácný dar - čas svého života. když i tvůj život nakonec vyjde naprázdno a stane se bezobsažným kýčem.//
Já jsem ale nepsal, že můj život je bezobsažný kýč. To tedy nevím, kdo by takto posuzoval? Má na to vůbec někdo právo napsat o něčím životě, že je to bezobsažný kýč? Ty jako pobožný máš ten nadřazený pocit? Tím ale vyvoláváš jen agresi. Mě na tvoji katolickou víru určitě neobrátíš a já si z toho jen vezmu poučení, že ve vás, pobožných ta agrese prostě skrytá je a držíte se zkrátka jen kvůli tomu, že jste ztratili moc. Středověk skončil a vy jste to stále nezpracovali. Máte stále pocit nadřazenosti a že nějak chcete ovládat jiné lidi.
Oko - běž se svým bohem, svoji ideologií a tvým pocitem nadřazenosti do pí.če. Ukazuji tobě vztyčený prostředník. |
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 05:50:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Sám jsi se nám tu vyznal, že tvůj bůh je kýčař - že má zálibu v kýčích.
A jaký je tedy tento tvůj bůh, takový je pochopitelně i tvůj život.
Když má někdo za boha Bakchuse, tak logicky nemůže být vnitřně žádným zásadovým stojkem - je pochopitelně spíš epikúrejec.
A já jsem docela rád, že nepatříš v tomto svém stavu mezi katolíky. Takoví vnitřně rozpolcení neukotvení lidé by nám, katolíkům, dělali jenom ostudu.
Takže běž se svým kýčovitým životem i se svojí kýčovitou hudbou někam ....!
Alespoň do té doby, než objevíš, že jsou i hodnoty skutečné, pro které stojí za to žít opravdově.
|
]
Nadsamec podpantoflák oko (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 08:39:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Sám jsi se nám tu vyznal, že tvůj bůh je kýčař - že má zálibu v kýčích. - vložil oko
Bobínku, to byla parodie na tvůj text, kde sis vymyslel, že tvůj bůh nesnáší kýče. Tak na just jsem vymyslel opačného boha. Nejsem pobožný, ale chtěl jsem ti ukázat nesmyslnost tvých subjektivních představ. Jenže tobě má ironie nedocvakla. Ty jsi prostě morous, co bere všecko vážně.
Běž se svým kýčovitým životem i se svojí kýčovitou hudbou někam ....! vložil oko
Čili ty jsi pozér, co si myslí, že má lepší nekýčovitý život a poslouchá lepší. nekýčovitou hudbu. Tak proto se tu tolik desítek let žereš s cizincem. Ten to má taky tak, On je pozér a lepšoid v rámci letničního směru, ty jsi pozér a lepšoid v rámci katolického směru. Proto narazila kosa na kámen. Proto se mydlíte. Jste dva stejní, jen ideologie máte odlišné.
Co se týká muziky, dal bych vám oběma test hudebních schopností, test talentu. Musel bys dokázat intonovat čistě, poznat takt, trefovat se do rytmu, poznat přízvučnou a nepřízvučnou dobu, poznat akordické změny, rozeznat dur a moll, poznač počet akordů, atd. Test má 20 min až hodinu. Pak bys pindal, bobku.
Tak to jsem si vás tipl správně. Vy jste fakt pobožnými kvůli pozérství. Tak to jsem nikdy nebyl. Já byl pobožným jen kvůli své naivitě a strachu. Byl jsem skromný, vyděšený bobek, co se fakt bál vašich strašidel. Proto jste (vy pobožní) měli nade mnou obrovskou moc. No a dneska si užívám, že tu moc nemáte. Vlastně mě baví koukat na vaší bezmoc. Jak se moc změní v bezmoc. Stačí, aby člověk přestal věřit na nadpřirozeno a vaše strašidla a vaše moc se změní na bezmoc. To je úžasné. Kdyby to tak lidi věděli, že nic nemáte.
Máte jen pověrčivost a víru ve svojí vyvolenost. Prý vaše životy nejsou kýč a neposloucháte v hudbě kýč. :-) Ha ha, bobku. Takže tvoje hudba neobsahuje akordy, ani rytmus ani basovou ani melodickou linku. A z čeho je tvoje hudba složená, bobe? Z nějakých lepších nadakordů a nadmelodie nadbasové linky? A co to jsou ty superakordy a super linky? Ukaž, bobe. :-)
A tvůj super nekýčový život znamená, že poslušně vygruntuješ byt, jak ti přikáže tvoje stará a pak upaluješ do kostela klekat před sošku panenky Marie a tam se modlíš. :-)
Prostě super hyper nadčlověk Oko. :-) |
]
Re: Nadsamec podpantoflák oko (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 21. listopad 2023 @ 06:33:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pobavil jsi mě po ránu, bobku.
Tvoje myšlenky se ubírají pozoruhodnými cestičkami.
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 05:51:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oprava: stoikem
|
]
|
|
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Sobota, 18. listopad 2023 @ 23:46:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Tělesné děti často zotročuje masturbace, pornografie a podobné sexuální hříchy. NE tak duchovní. Ti se tohoto už nedopustí ANI JEDNOU. - píše Gregorios777
Vypadá, že to tu ten farář četl. Chtěl se dostat do nebíčka nebo Gregovi udělat radost. A to se vyplatí. |
|
|
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Neděle, 19. listopad 2023 @ 18:58:30 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Víte, co je nejzajímavější na křesťanství, ale i na islámu judaismu nebo víře v cokoli starobylého, třeba i budhismu nebo hinduismu nebo i řecká mytologie, atd. ? Nejzajímavější je ochota lidí věřit tomu, že před mnoha staletími nebo tisíciletími věděli všechno líp. Taková posvátna úcta ke spisům ze starých dob. A všiml jsem si, že to není jen ve vztahu k vírám, ale třeba i v muzice. Spousta lidí věří, že hudební skladatelé z těch dávných dob měli lepší muzikální schopnosti. Jsou to slavná jména. Mozart, Beethoven, Bach, Čajkovskij, Smetana, atd. Spousta lidí věří, že měli nějaký nadpřirozený dar či co. Jenže já už na to nevěřím. Po hudební stránce se i jejich skladby skládají z melodické linky, basové linky, tempa, rytmu a harmonie (akordů). Nebudete tomu věřit, bobci, ale ta slavná vážná hudba není nic víc než akordy plus melodie. To samé, co se dělá dneska. Akorát že tehdy to tvořili pro velké smyčcové orchestry. Tak je jasné, že když jsou tam desítky členů hudebníků a je to ve velké hale, že máš pocit mohutnosti a jsi z toho paf. To je věc akusticky a decibelů. Rozdíl mezi klasickou hudbou a moderní je jen v použitých nástrojích. Je to otázka aranžmá. I klasickou skladbu lze udělat třeba v rockové úpravě a naopak.
No a to stejné platí pro starobylé spisy jako jsou tóry, korány, nové zákony, budhismy, apod. Není to nic extra. Je to jen staré. To samé klasika v muzice. Kdybych ti tu samou melodii od Mozarta zahrál v diskotékovém aranžmá, řekl bys, co to je za odhrovačku, že ji musel složit Michal David. A vo tom to je. Šaty dělají člověka. Aranžmá dělá dojem z hudby a starobylá černá nebo tmavě fialová kniha se zlatým potiskem kříže psůbí posvátně.
Dali jste se nachytat. Kdo věří tomu, že kdysi byli lidi lepší nebo chytřější - věří iluzi. |
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Nemohouci1 v Neděle, 19. listopad 2023 @ 19:07:24 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Evoluční vysvětlení hudby - líbí se i ptákům atd...
https://www.megaknihy.cz/svetove/304839-from-bacteria-to-bach-and-back-the-evolution-of-minds.html?utm_si=RFlidjRTZUc2TXpBME9ETTVNekEwT0RNNQ==&matchtype=&network=x&device=c&creative=&keyword=&placement=¶m1=¶m2=&adposition=&campaignid=20193818109&adgroupid=&feeditemid=&targetid=&loc_physical_ms=9062889&loc_interest_ms=&searchtype=&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIgPjU--DQggMVYJODBx1qoQDrEAQYASABEgJpw_D_BwE
"From
Bacteria to Bach and Back : The Evolution of Minds
(anglicky)
"
|
]
Re: Test duch.ovnosti či tělesnosti (Skóre: 1) Vložil: Syntezator v Pondělí, 20. listopad 2023 @ 21:46:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo jo, hudba je společná přírodě. Dokonce to někde zkoušeli pouštět zvířatům, že to má vliv na dojivost krav či co.
Každý tu hudbu vnímá jinak. Dneska jsem udělal video a algoritmus youtube mi hned nabídl alternativy nebo podobná videa. Sranda, že jsem nahrál elektro funky a fakt hned nabídka videa od nějakého hudebního kolegy.
Youtube si myslí, že to to cca stejné, páč se mi jeho video zobrazilo vícekrát hned pod mým.
Hm... |
]
|
|
|
|