|
Právě je 592 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: rosmano oko
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116819123 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
poslal demagog Zdravím lidičkové,
rád bych Vás pozval na setkání s Božím Slovem, které se, bude-li to Boží Vůle, uskuteční tento čtvrtek, 10.5.2007, v 19.00 na náměstí Svobody u Morového Sloupu ve směru od České.
Nečekejte nějakou velkou evangelizaci, na které se podílí x církví a y náboženských organizací. Ne. Tato akce není nahlášená na žádném pozemském úřadu. Nečekejte ohnivého mlůvčího, který bude po Vás křičet to, či ono...
Chtěli byste si li však popovídat v malém, intimním kroužku o Bohu, Bibli, o životě, o tom, co nechápe, co bychom rádi pochopili či co nikdy nepochopíme.
Nečekejte rozdávání letáčků, nečekejte slibování modrého z nebe, nečekejte, a přijďte, budete li chtít.
A možná uvidíte více, než jednoho demagoga:-)
S úctou Váš VM.
|
Podobná témata
|
|
Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1) Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Úterý, 08. květen 2007 @ 09:45:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Možná jsem to nepochopil ale ve kterém městě se tak stane ? Kdyby to nebylo daleko rád bych se podíval.
H.
|
Re: Re: Setkáním s Božím Slovem - nám.Svobody je v Brně (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Úterý, 08. květen 2007 @ 13:40:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Nám.Svobody je v Brně, v jeho centru. Je to hlavní náměstí blízko hlavního vlakového nádraží. |
]
Re: Re: Re: Setkáním s Božím Slovem - nám.Svobody je v Brně (Skóre: 1) Vložil: noname (cnemo@seznam.cz) v Úterý, 08. květen 2007 @ 13:50:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Děkuji za upřesnění, leč je to opravdu daleko cca 300 km.
|
]
Re: Re: Re: Re: Setkáním s Božím Slovem - nám.Svobody je v Brně (Skóre: 1) Vložil: vogel v Středa, 09. květen 2007 @ 00:33:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Houby, žádnejch 300km, Svoboďák je od role tak maximálně pět minut chůze ;o)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Setkáním s Božím Slovem - nám.Svobody je v Brně (Skóre: 1) Vložil: Libby v Čtvrtek, 10. květen 2007 @ 08:15:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No mne by to trvalo asi vic nez pet minut. Rada bych zasla do statlu, treba i salino. |
]
|
|
Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1) Vložil: nula v Úterý, 08. květen 2007 @ 20:22:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Když Blažený Jeden toto řekl, všechny je pozdravil pravíc: "Pokoj vám. Přijměte můj pokoj pro sebe.
Dejte si pozor, aby vás nikdo nesvedl z cesty říkajíc: ‘Hle, tady! nebo ‘Hle, tam!', neboť Syn člověka je uvnitř vás.
Následujte jej!
Ti, co ho hledají, jej naleznou.
Jděte tedy kázat evangelium o Království.
Nestanovujte žádná nařízení kromě toho, které jsem vám určil a nevyhlašujte zákon jako zákonodárce, aby vás tím nespoutali."
Když toto řekl, odešel.
z evangelia Marie Magdalské
|
Re: Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Úterý, 08. květen 2007 @ 21:45:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Byl jeden clovicek, ktery se vydaval za tajemnika sveho casu tusim pana Kavana a procestoval cely svet...
Apokrofni evangelia jsou nejmene spolehlivou literaturou na svete, nebot prave u nich mel satan nejvetsi prileyitost a nejvetsi motivaci falsovat, lhat, obaloval fales nadhernymi saty, obalit necistotu perlou... |
]
Hlášení Rádia Jerevan (Skóre: 1) Vložil: vogel v Středa, 09. květen 2007 @ 10:43:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Máme malou opravu k evangeliu Marie Magdalské - není to evangelium a není od Marie Magdalské ;o)
|
]
|
|
demagog (Skóre: 1) Vložil: nula v Středa, 09. květen 2007 @ 08:10:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | --Apokrofni evangelia jsou nejmene spolehlivou literaturou na svete, nebot prave u nich mel satan nejvetsi prileyitost a nejvetsi motivaci falsovat, lhat, obaloval fales nadhernymi saty, obalit necistotu perlou...--
Z těch tzv. apokryfních evangelií,které dnešní věřící mnohdy ani nezná totiž mnohdy s oblibou citovala až do 3. staletí celá řada církevních autorit tzv. otců zřejmě tak dle výše uvedeného tvrzení tak šířili faleš-satanovu práci... V té době totiž nikdo přesně nevěděl co je pravověrné a co ne, NZ kánon vznikal stovky let.Mnou uvedená pasáž je z mladšího evangelia ovšem v podstatě je v souladu s řeckým textem NZ.Jinak zvláště u Matouše se vyskytuje celá řada nepřesností a omylů kdy nepochopil či spíše účelově si upravoval texty Starého zákona,či vkládal Ježíšovi do úst neexistující proroctví více k tomu např. zde
Pomýlený Matouš
http://www.myty.info/view.php?cisloclanku=2007030007
Pokřivená proroctví
http://www.myty.info/view.php?cisloclanku=2007040012
Matouš a chybějící proroctví
http://www.myty.info/view.php?cisloclanku=2005010002
evidentně se v tom evangeliu satan pěkně vyřádil...
autor Lukáše zas měl špatné zeměpisné znalosti Palestiny,zřejmě tu zemi sám v životě nikdy neviděl,Marek původně končil verši 16:8 zbytek dopsán později dokonce ve 3 různých verzích (patrně satanova práce,aby zmátl věřící ) nejstarší dochované verze Janova evangelia se liší např. v některých chybí příběh o cizoložné ženě kterou chtějí kamenovat -opět zřejmě práce zlého satana a to už nepočítám odlišné národní překlady atd. |
Apokryfní tak zvaná "evangelia" (Skóre: 1) Vložil: vogel v Středa, 09. květen 2007 @ 10:46:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | apokryfní evangelia mají k Bibli stejně daleko jako Čapkovy Apokryfy, ale ty od Čapka jsou aspoň zábavné, na rozdíl od těch gnostických spisků
|
]
|
|
Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1) Vložil: nula v Středa, 09. květen 2007 @ 12:32:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | ---apokryfní evangelia mají k Bibli stejně daleko jako Čapkovy Apokryfy—
To může napsat leda neznalý laik,který počátkům ranného křesťanství příliš nerozumí. Takový Originés (185 – 254) uvádí, že byl problém se mezi evangelii orientovat i pro zkušené církevníky natož pro laiky. Ono záleží případ od případu např. takové Tomášovo evangelium obsahuje ze 2/3 tradované Ježíšové výroky které jsou i v NZ ovšem u Tomáše jsem mnohdy v kvalitnější ,formě,stylově čistější. --na rozdíl od těch gnostických spisků— Ne všechny jsou gnostického původu,ostatně gnostiky bylo ovlivněno kde co např. v Janově evangeliu je celá řada gnostických termínů. --Máme malou opravu k evangeliu Marie Magdalské - není to evangelium— Tak bych to netvrdil --a není od Marie Magdalské ;o)— Ano, stejně jako Matoušovo evangelium není od apoštola Matouše,Janovo není od apoštola Jana atd.
|
Re: Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pátek, 11. květen 2007 @ 01:05:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | --apokryfní evangelia mají k Bibli stejně daleko jako Čapkovy Apokryfy—
To může napsat leda neznalý laik,který počátkům ranného křesťanství příliš nerozumí.
Přesně naopak, považovat apokryfy za Boží slovo může leda neznalý laik, který nerozumí ničemu, protože nemá Božího ducha :o)
--Máme malou opravu k evangeliu Marie Magdalské - není to evangelium— Tak bych to netvrdil
Ano, vy to tvrdit nemusíte, protože tomu nerozuméte, přečtěte si druhou kapitolu prvního dopisu do Korintu tam se o vás píše, proč tomu rozumět nemůžete :o)
Ano, stejně jako Matoušovo evangelium není od apoštola Matouše,Janovo není od apoštola Jana atd.
LOL doporučuji přečíst si preface k jednotlivým evangeliím v nějáké studijní Bibli, pomineme-li že Janovo autorstv se dá dokázat přímo z textu :o)
|
]
|
|
Nulovi... (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 09. květen 2007 @ 18:09:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/ | "Z těch tzv. apokryfních evangelií,které dnešní věřící mnohdy ani nezná"
Neznam, nezkusil jsem ani ucinky extaze, kokainu a jinych drog, presto si dovoluji je nezkusit a varovat pred nimi...
" totiž mnohdy s oblibou citovala až do 3. staletí celá řada církevních
autorit tzv. otců zřejmě tak dle výše uvedeného tvrzení tak
šířili faleš-satanovu práci..."
Ja osobne nerikam, ze cirkevni otcove byli neomylni, dale nerikam, ze
sve, co je v tech apokryfu napsano, je lez. rikam vsak, ze do tech
pravd, ktere treba mohly cirkevni otce oslovit, je zabelana lez
njhrubsiho zrna, pod svicnem je nejvetsi tma.
" V té době totiž nikdo přesně nevěděl co je pravověrné a co ne"
Dnes jiz to vime...
", NZ kánon vznikal stovky let".
V soucasne dobe nevznika, ale jiz je...
"Mnou uvedená pasáž je z mladšího evangelia ovšem v podstatě je v souladu s řeckým textem NZ"
Nenapsal jsem, ze je v protikladu. Ale v tom tzv. evangeliu mohou byt uvedene veci, ktere jiz v protikladu jsou.
."Jinak zvláště u Matouše se vyskytuje celá řada nepřesností a omylů
kdy nepochopil či spíše účelově si upravoval texty Starého
zákona,"
To neni tak docela pravda. Nikdo nevi lepe nez autor sam, co chtel
danym mistem rici. Matous je jen jinymnastrojem toho sameho autora. To
je podobne, jako bys ty cast dopisu napsal modrou a cast dopisu
cervenou barvou.
"či vkládal Ježíšovi do úst neexistující proroctví více k tomu např. zde
Pomýlený Matouš"
Bylo by lepsi, kdybys uvedl konkretni prilad, nemam cas ani moznosti vyvracet cely web...
"evidentně se v tom evangeliu satan pěkně vyřádil..."
Nikoliv. Prave ze se toto evangelium satan nemohl vubec ale vubec ovlivnit....
"autor Lukáše zas měl špatné zeměpisné znalosti Palestiny,"
Mnoho tzv omylu Lukase se v pozdejsi dobe ukazalo, ze se jednalo o nase
nedostatecne informace z dane doby, anebo o spatne prectene misto. Ze
problem byl vzdy na nasi strane, ne na strane Lukase. Domnivam se, ze
toto budou stejne priklady...
"zřejmě tu zemi sám v životě nikdy neviděl",Marek původně končil verši
16:8 zbytek dopsán později dokonce ve 3 různých verzích (patrně
satanova práce,aby zmátl věřící )"
Ale kdepak. Marek proste nebyl pro ducha Svateho tim pravym, kdo by mel
napsat onen zaver, z nam neznameho duvodu, nedavno tu mel greg na toto
tema zajimavou reakci na jednu moji reakci. Proste si Buh pro to vybral
jiny nastroj. Ve staro a stredoveku neexistoval zadny copyright, zadna
autorska prava, toto nebylo ani nic nemoralniho, ani nic nenormalniho.
Marka doplnil anonymni autor, dve odlisne varianty byly lidske dilo z
nedockavosti (viz opet onen prispevek od Grega, ktery to dobre
vysvetlil)
"nejstarší dochované verze Janova evangelia se liší např. v některých
chybí příběh o cizoložné ženě kterou chtějí kamenovat -opět zřejmě
práce zlého satana a to už nepočítám odlišné národní překlady
atd."
Ale kdepak. Techto osm versu je jedninnych osm versu, ktere necitovali
tzv cirkevni otcove, jinak se z jejich citaci da zrekonstruovat cely NZ.
Tneto pribeh je puvodni,slavna veta "Kdo jsi bez hrichu, prvni hod
kamenem" je typ vety pro krista typickym (Co je cisarovo, dejte cisari,
jeho popis, kdo je mym bliznim", kdy jakoby neodpovida primo na otazku,
ale osten otazky otaci tak, aby si posluchaci uvedomili svuj vlastni
hrcih. Tim byl Jezis Mistr nad Mistry, teda nejenom tim...
Tento pribeh pravdepodobne koloval ustne a z nejakeho duvodu nebyl
zapsan v evangeliich. V pozdejsi dobe mohla vzniknout v cirkvi potreba
odkazovat se na tento vers, tak mohl byt doplnen. To neznamena, ze neni
puvodni, znamena to, ze jeho teologicky vyznam mohla cirkev pochopit a
ocenit az v pozdejsich dobach...
Odlisne narodni preklady jsou dusledkem lidske nedokonalosti. Ale
zplatpambu za ne, teda za ty preklady. Bu vi, proc to tak zarizuje. je
to lepsi princip nez napriklad v islamu, kde by se text koranu nemel
prekladat a muslimove jsou spise vedeni k tomu naucit se arabsky. na
druhe srane je lepsi, kdyz tento text budou prekladat profesionalove,
kteri se SZ hebrejstinou a NZ rectinou zabyvaji cely zivot na plny
uvazek, nez banda amateru, prostych vericich, kteri se zivi necim jinym
a tak nemaji ani moznost ani prostredky pochopit hloubeji dany text s
evsemi nuancemi v puvodnim jazyku.
" Takový Originés (185 – 254) uvádí, že byl problém se mezi evangelii orientovat i pro zkušené církevníky natož pro laiky."
Ano a proto byl pod vedenim Ducha ustanoven kanon.
" Ono záleží případ od případu např. takové Tomášovo evangelium
obsahuje ze 2/3 tradované Ježíšové výroky které jsou i v NZ ovšem u
Tomáše jsem mnohdy v kvalitnější ,formě,stylově čistější. "
To zalezi na uhlu pohledu, na svetovem nazoru toho, dko to cte. Jinymi
slovy toto neni objektivni, ale subjektivni hodnoceni, toho co se mi
samotnemu libi.
Prave ony meny byvaji vyznamne, a tim byva lez zabalena do pravdy.
naprikald podobenstvi o devadesati deviti oveckach a o jedne, ktere
zabloudila. Obsah tohoto podobenstvi je v tzv. Tomasove evangeliu zcela
pozmenen a znasilnen, a to jedinnym sluvkem...
Naproti tomu oponenti argumetnuji odobenstvim o horcicnem zrnu.
Argu,emtuji tim, ze evangelijni podoba je, na rozdil od Tomasove,
biologicky nepresna. Na druhe strane je jiz nenapada, ze tato
nepresnost muze byt soucasti sdeleni.
"Ne všechny jsou gnostického původu,ostatně gnostiky bylo ovlivněno kde
co např. v Janově evangeliu je celá řada gnostických termínů."
Termin Svetlose neobjevuje jenomv Bibli, ale take v jinych nabozenstvich. A? Nezalezi na terminu, ale na obsahu celeho sdeleni.
"--Máme malou opravu k evangeliu Marie Magdalské - není to evangelium—
Tak bych to netvrdil
--a není od Marie Magdalské ;o)—
Ano, stejně jako Matoušovo evangelium není od apoštola Matouše,Janovo není od apoštola Jana atd. "
Neni zadny duvod, proc by Matousovo evangelium nemohlo pochazet od
Matouse a Janovo od evangelisty Jana. Naopak, v textu u evangelisty
Jana je nekolik naznaku, ktere jeho autorstvi potvrzuji.Co se
tyce Matouse, osoba celnika Matouse je tak neverohodna, zvlast pro
zidy, ze kdyby si to krestane chteli vymyslet, neni duvod, proc by si
neprimyslily vyznacnejsiho autora. Jestlize zide apostoly pohrdali pro
nevzdelanost, pak Matousem opovrhaly tim tuplem, ze to byl celnik...
|
|
|
demagog (Skóre: 1) Vložil: nula v Středa, 09. květen 2007 @ 21:10:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | zatím k tomuto
--Prave ony meny byvaji vyznamne, a tim byva lez zabalena do
pravdy.
naprikald podobenstvi o devadesati deviti oveckach a o jedne, ktere zabloudila.
Obsah tohoto podobenstvi je v tzv. Tomasove evangeliu zcela pozmenen a
znasilnen, a to jedinnym sluvkem...—
Právě to vidím přesně opačně,kdy kanoničtí evangelisté
původní text změnili či nepochopili význam tradovaných Ježíšových slov- symbolicky vyjádřené ovce změnili na lidi-hříšníky
slova Tomášova evangelia
Ježíš řekl: Království se podobá pastýři, který měl sto
ovcí. Jedna z nich - byla to ta největší - se zaběhla. Tu nechal těch devadesát
devět a hledal tu jednu, až ji nalezl. Když ji s námahou nalezl, řekl té ovci:
Miluji tě víc, než těch devadesát devět.
Tomáš 107
přesně vyjadřují Ježíšovo učení o hledání království
nebeského- oné perle tady největší ovci ,která je největší a cennější než 99 ostatních (světské věci touhy,pocity,zájmy na kterých člověk lpí a jsou nestálé
). Všimni si,že i v NZ najdeme celou
řadu analogických podobenství kdy je království přirovnáváno k perle nebo
např. rybě
V Tomášovi je to analogické tomuto podobenství
A řekl : Člověk se podobá moudrému rybáři, který hodil síť do moře a vytáhl ji
z vody plnou malých rybiček. Uprostřed mezi nimi našel moudrý rybář velkou
dobrou rybu. Tu hodil všechny malé rybky do moře a ponechal si bez váhání jen
tu velkou rybu. Kdo má uši k slyšení, slyš!
Tomáš 8
či slovy autora Matouše
Anebo je království nebeské jako síť, která se spustí do
moře a zahrne všecko možné;
když je plná, vytáhnou ji na břeh, sednou, a co je dobré, vybírají do nádob, co
je špatné, vyhazují ven.
|
Re: demagog (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 09. květen 2007 @ 21:25:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Kralostvi Bozi se nemuze cloveku ZABEHNOUIT...
Pri hledani perly slo o to, ze clovek hleda kralostvui nebeske, pri
hledani ovci slo o to, ze Buh hleda cloveka, ktery zabloudil. Verze
Tomase neni verze o milsioti, ale o zasluhy ze skutku. Ta ovce si
zaslouzila peci Pastyre tim, jak byla velka, skvela, nadherna! To je to
znasilneni. To je ta nebezpecna lez zachumlana do zrnka pravdy...
O rybari... U Tomase je o tom, jak clovek hleda Bozi Kralostvi, podani Matouse je o tom, jak Bozi soud.
|
]
Re: demagog (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Středa, 09. květen 2007 @ 21:29:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | re: Království se podobá pastýři, který měl sto
ovcí...
Aha, tak vubec ne... Zde se vubec nejedna o to, ze by clovek pokladal
kralostvi nebeske za nejvzascneji ovci. Kralostvi nebeske zde neni
ovce, jak jsem se mylne domnival ze predchoziho prisopevku, ale onen
pastyr...
Zde tzv. Tomas mluvi o tom, ze Bozi Laskaneni nezaslouzena Milost, ale
naopak... Mluvi o tom, ze ovce musi byt velka, skvela, uspesna, aby ji
Buh miloval. tzv Tomas tu kaze evoluci...
|
]
]
|
|
Re: Setkáním s Božím Slovem (Skóre: 1) Vložil: nula v Čtvrtek, 10. květen 2007 @ 10:16:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | --Kralostvi Bozi se nemuze cloveku ZABEHNOUIT...--
A to jsi přišel jak? Otázka tedy zní- co to království nebeské je a kde jej člověk nalezne? -jinak to nemá cenu rozebírat,když se budem každý bavit o koze a voze.
A dále pokud vezmu verzi Nového zákona- Jak to v praxi vypadá (pozná se) u těch 99 ovcí ( dle nich spravedlivých lidí) které pastýř zrovna opustil a hledá jen tu jednu zaběhnutou ovci.
|
|
|
Nulovi: (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz) v Čtvrtek, 10. květen 2007 @ 23:01:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) http://www.bohu-a.svetu.cz/ | "
to jsi přišel jak? Otázka tedy zní- co to království nebeské je a kde
jej člověk nalezne? -jinak to nemá cenu rozebírat,když se budem každý
bavit o koze a voze.
A dále pokud vezmu verzi Nového zákona- Jak to v praxi vypadá (pozná
se) u těch 99 ovcí ( dle nich spravedlivých lidí) které pastýř zrovna
opustil a hledá jen tu jednu zaběhnutou ovci.
"
Nebesa, to je zakryti Boziho jmena, ktereho zide nemohli vzit
nadarmo, a kralostvi znamena take Vlada. bozi kralostvi je prima
Bozi Vlada. A kde jinde najit Bozi Vladu, nez u Boha?
Bozi vlada, kralostvi nebeske, nema svoji vlastni vuli, svoje vlastni
nozicky, aby od cloveka odbehla a clovek by ji musel namahave hledat...
A navic, tzv Tomas jasne pise, ze kralostvi Bozi neprirovnava k te
ovci, ale k PASTYRI!
Ke tve druhe otazce: Projevuje se to v Jezisi Kristu! V tom, s kym se
styka, jak se s nimi styka, jak jde k tem poslednim z poslednich, koho
si voli za ucedniky, atd atd.... A v plnosti se to zjevuje na Krizi,
kde Krisstus prave za tuto ovci poklada svuj Zivot, svou Dusi, a svou
krev.... |
|
|
|
|