|
Právě je 583 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116824995 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Kontrasty: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný
Vloženo Pondělí, 16. duben 2007 @ 10:07:38 CEST Vložil: bolek |
poslal Seraphim Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná, i pekelný trest bude nekonečný.
Židům 12,15: "Dbejte na to, ať nikdo nepromešká Boží milost; ať se nerozbují nějaký jedovatý kořen, který by nakazil mnohé."
|
Podobná témata
|
|
Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 16. duben 2007 @ 11:43:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Seraphime,
jenže promeškat Boží milost podle listu Židům, je nevěřit v dostatečnost oběti Ježíše Krista pro věčné spasení a odpadnutí od Krista k zákonu ( ke skutkům ). Obrácení se zpět ke zvířecím obětem nebo jiným formám sebevykoupení. Je to duchovní smilstvo a ohyzdnost ( Žd 12,16 ).
|
ReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:21:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Křesťan, který odpadl od Krista přestoupením k židovské víře - a takoví lidé existují, odpadli k tzv. zákonu. V době před zničením jeruzalémského chrámu r.70 po Kristu, ten křesťan, který odpadl k židovství, pak chodil obětovat ovečky a holoubata do jeruzalémského chrámu. Dnes obětují ovečky muslimové. Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
]
|
|
Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 16. duben 2007 @ 11:58:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Seraphime,
ale na jednu stranu ti nevyčítám, že ty věci nevidíš. Nikdo si nemůže nic vzít z nebe, pokud mu to není DÁNO. Možná časem...Možná...
Jsou dva způsoby, jak si vyložit Žd 6,4-9 a Žd 10,25-31.
Jeden způsob je ZÁKONICKÝ a považuje to za věčný trest za odpadnutí od Krista ( v morálním smyslu ).
Druhý způsob je na základě MILOSTI, který říká, že uvedené verše popisují odpadnutí od MILOSTI a konverze zpět k zákonu. Pozorný a nezaujatý čtenář musí uznat, že druhý způsob je správný výklad.
Překážkou milosti není upadnutí do hříchu ( Ř 5,20 ), ale ODPADNUTÍ OD MILOSTI K ZÁKONU. Tedy odpadnutí od jediného prostředku ospravedlnění před Bohem. Apoštol Pavel kázal princip, že tam, kde se rozhojinil hřích, ještě více se rozhojnila milost. Proto ho nepřátelé a zákoníci obviňovali, že káže :"Čiňme zlé věci, aby přišly dobré." ( Ř 3,8 ).
|
Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekone (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:17:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Křesťan, který odpadl od Krista přestoupením k židovské víře - a takoví lidé existují, odpadli k tzv. zákonu. V době před zničením jeruzalémského chrámu r.70 po Kristu, ten křesťan, který odpadl k židovství, pak chodil obětovat ovečky a holoubata do jeruzalémského chrámu. Dnes obětují ovečky muslimové. Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
]
Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude ne (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:59:42 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Seraphime,
a křesťané ( judaisté ) obětují své dobré skutky pro svoji spásu. To je jen jiná forma obětí. Kristovou obětí však pohrdli.
|
]
ReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:19:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Křesťan, který odpadl od Krista přestoupením k židovské víře - a takoví lidé existují, odpadli k tzv. zákonu. V době před zničením jeruzalémského chrámu r.70 po Kristu, ten křesťan, který odpadl k židovství, pak chodil obětovat ovečky a holoubata do jeruzalémského chrámu. Dnes obětují ovečky muslimové. Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
]
Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekone (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:31:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gregu, před tě zdravím, a prosím, aby ses mi podíval na mé otázky v komentářích, kde jsme se bavili posledně.
Jinak k té konverzi od milosti Páně k Mojžíšovému zákonu:
Z ŽD 10 mi tak nevyplývá. Tam se praví:
10,26 Jestliže svévolně hřešíme i po tom, když jsme už poznali pravdu, nemůžeme počítat s žádnou obětí za hříchy, 10,27 ale jen s hrozným soudem a "žárem ohně, který stráví Boží odpůrce". 10,28 Už ten, kdo pohrdne zákonem Mojžíšovým, nedojde slitování a propadá smrti na základě svědectví dvou nebo tří svědků. 10,29 Pomyslete, oč hroznějšího trestu si zaslouží ten, kdo zneuctí Božího Syna a za nic nemá krev smlouvy, jíž byl posvěcen, a tak se vysmívá Duchu milosti. 10,30 Vždyť víme, kdo řekl: "Já budu trestat, má je odplata." A jinde: "Pán bude soudit svůj lid." 10,31 Je hrozné upadnout do ruky živého Boha.
To je samozřejmě jen výňatek. Ale myslím, že zde pisatel vůbec nepsal o konverzi k Mojžíšovému zákonu, ale o konverzi od svatosti k hříchu. A vysvětluje, že ten kdo svévolně hřeší i po tom, kdy už poznal pravdu, nemůže počítat s žádnou obětí za hříchy, ale jen s hrozným soudem a žárem ohně, který stráví Boží odpůrce (a zde se dá k těmto odpůrcům Boha zahrnout právě onen, kdo hřeší i po poznání pravdy). A pisatel Židům varuje, aby si adresáti uvědomili, že jestliže ten, kdo pohrdl Mojžíšovým zákonem, propadl smrti (tělesné) na základě svědectví dvou nebo tří lidských svědků, pak kdo zneuctívá Božího Syna (čímpak?: přeci tím, že svévolně hřešil!), nemá také za nic krev smlouvy, i své posvěcení a vysmívá se Duchu milosti (který je větším svědkem než jsou dva či tři lidé!). Pisatel tedy jednoznačně dává do souvislosti svévoli hříchu s nezapočítatelnou obětí za hříchy. Už ve SZ nemohl počítat s milostí podle zákona, a o to více nemůže i nyní. S čím může počítat takový je psáno: jen s hrozným soudem a "žárem ohně, který stráví Boží odpůrce".
Nevidím tedy žádnou souvislost s odpadnutí k Zákonu, ale s odpadnutím k hříchu svévole.
Petr Šíma |
]
Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude ne (Skóre: 1) Vložil: reformovany v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:47:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ahoj Petre,
Vmisim se do Vasi diskuse, protoze jsem s uvedenym oddilem zapasil. Jeste dnes si vzpominam, jak jsem si ho precetl a dospel jsem k presvedceni, ze jsem definitivne zavrzen, protoze jsem jasne vedel, ze jsem hresil o po svem obraceni. Nasledovalo asi rocni obdobi sziraveho strachu z pekla a zakonictvi. Byl jsem presvedcen, ze zbytek zivota proziju pouze v cekani na peklo.
Buh me vsak z toho vysvobodil a vyklad tohoto oddilu vidim dnes podobne jako Gregorius. Ono take pomuze docist ten oddil do konce:
Zd 10,38 Avšak můj spravedlivý - říká Bůh - bude žít, protože uvěřil. Kdo by však odpadl, v tom nenajdu zalíbení.' 10,39 Ale my přece nepatříme k těm, kdo odpadají a zahynou, nýbrž k těm, kdo věří a dosáhnou života.
r |
]
ReReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekon (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:02:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Ahoj Reformovaný! A Ty jsi po svém obrácení hřešil smrtelnými hříchy (za které byl dle Mojžíšova zákona trest smrti), nebo hříchy lehčími (za které byla dle Mojžíšova zákona pouze pokuta)?
S lehkými hříchy se člověk křesťan velmi často potýká po dlouhé období života, někdy až do smrti. Je to trpělivá práce, je s pomocí Ducha svatého vykořenit.
Pokud jsi hřešil hříchy smrtelnými, tak jsi s nimi už přestal, nebo jsi jen přesedlal na jinou - Gregoriovu věrouku, abys uklidnil své svědomí? |
]
Re: Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bud (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:03:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Reformovaný,
to je přesné. Amen.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:37:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Přesnější je Gregorii toto: 2Petrova 2.kapitola 2,20 Jestliže tedy ti, kdo poznáním Pána a Spasitele Ježíše Krista unikli poskvrnám světa, znovu se do nich zapletou a podlehnou jim, budou jejich konce horší než začátky. 2,21 Bylo by pro ně lépe, kdyby vůbec nebyli poznali cestu spravedlnosti, než aby se po jejím poznání odvrátili od svatého přikázání, které jim bylo svěřeno.
2,22 Přihodilo se jim to, co říká pravdivé přísloví: 'Pes se vrátil k vlastnímu vývratku' a umytá svině se zase válí v bahništi.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i t (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 16. duben 2007 @ 15:02:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Seraphime,
jenže zde se nejdená o pravé křesťany, ale o psy a svině. O formální křesťany podle jména. Ježíš není nazván jejich Pánem, ale jejich Panovníkem, což je termín platný pro všechny lidi na světě, bez ohledu na to, jetli věří nebo ne.
Pro ovce platí: "A já život věčný dávám jim, a NEZAHYNOU na věky, aniž ji kdo VYTRHNE Z ruky mé. Otec můj, kterýž mi je dal, větší jest NADE VŠECKY, a ŽÁDNÝ JICH NEMŮŽE VYTRHNOUTI z ruky Otce mého." ( Jan 10, 28-29 ).
|
]
Z toho se vlku Gregorii nevykroutíš, spadla Ti ovčí maska. (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 15:45:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Ty Gregorii pokládáš za znovuzrozené křesťany i takové praktikující homosexuály, kteří se ani v okamžiku smrti nebudou kát. Proto se z toho, vlku Gregorii777, už nevykroutíš. Spadla Ti ovčí maska, když jsi napsal na stránce:
Re: Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1) od Gregorios777 v Pátek, 13. duben 2007 @ 20:58:48 CEST "Petře Š., jestliže, jak píšeš, se nějaký homosexuál obrátí ke Kristu, uvěří a je znovuzrozen a pak se dopustí toho, že se vrátí k homosexuálnímu životu a považuje to za normální, tedy nevyznává spolu s Bohem, že je to hřích, pak se dopouští svévole. Nebude-li z toho činit pokání a nezanechá-li toho do své smrti nebo do příchodu Pána, neztratí věčný život "
Odpovídám: Gregorii777, Ty falešný proroku přestaň klamat křesťany a šířit homosexualitu v církvích. Nyní byl konečně odstaven církví z aktivní funkce homosexuální husitský biskup Bican, neboť se odmítl zastydět a své funkce se sám odmítl vzdát. Ty bys ho jistě ubezpečil, že když nebude činit pokání ani v okamžiku smrti - bude jistě spasen. Gregorii, Ty jsi prase! Ne, Ty už nejsi křesťan, Ty jsi zabiják duší. |
]
Re: Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bud (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:53:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj reformovaný,
díky za vložení se do diskuze. :o)
Víš, i já jsem mnohdy zhřešil po svém obrácení, ale nedospěl jsem k tomu, k čemu jsi dospěl ty. Já jsem si zase naopak prožil období, ve kterém jsem nedbal na Boží příkazy, a dělal si, co jsem chtěl. Přesto jsem se považoval za spaseného, a celkem jsem si i říkával: však co, budu zachráněn, nevadí, jak žiju.
A ke mně ona uvedená pasáž promluvila jinak. Abych naplnil Boží vůli, musel jsem se naučit vytrvalosti. Padal jsem k hříchu, a opět vstával, ale nevytrval.
A tak nestačí přeskočit na poslední verše Žd 10, ale číst i ty před tím:
10,36 Potřebujete však vytrvalost, abyste splnili Boží vůli a dosáhli toho, co bylo zaslíbeno.
Abych tedy dosáhl toho, co bylo zaslíbeno, musel jsem se naučit vytrvalosti. Vytrvalosti k tomu, abych zcela neodpadl, tedy nezahynul.
Jistě platí, že nepatříme k těm, co odpadají a zahynou, ale k těm, kdo odpadají, ale znovu vstávají a učí se ve vytrvalosti plnit Boží vůli. K tomu nám dopomáhá Bůh.
Někdy to, co znamená jakési sžíravé pociťování strachu z odsouzení, vede k právě k vytrvalosti. K nápravě a plnění Boží vůle. K čemu tě přivedlo to, jak říkáš zákonictví a sžíravý strach? Řekl bych, že právě k vytrvalosti a k plnění Boží vůle. Snad proto jsi neodpadl a B§h tě tak něčemu naučil. Naučil tě vytrvalosti v dobrém konání a vytrvalosti v opouštění hříchu. Proto se na tebe vztahují ona slova Písma i na ostatní, kteří sice hřeší po poznání pravdy, ale opouštějí hřích a učí se vytrvale plnit Boží vůli, kterou je naše posvěcení v Kristu Ježíši.
Nicméně, já chtěl Gregovi pouze poukázat na to, že s tím konvertem od milosti Pána k Zákonu ze Žd 10 to nesedí, že to takhle pisatel Židům nepsal. Konvertování k Zákonu přeci znamená dodržování ustanovení Zákona pro různé dny a také zvířecí oběti za hříchy. Konvertování k Zákonu nemůže znamenat svévolnost v hříchu. Skutky Zákona nelze vykládat jako skutky svévole. Je přeci psáno, že hřích je porušení zákona. Také je psáno, že Zákon je dobrý, když ho někdo užívá správně, a není určen pro spravedlivého, ale pro hříšníky. Problém tedy není v dodržování věcí, které Zákon vyžaduje, a které i Kristus naplnil, aby se potvrdilo, že On jediný je spravedlivý, ale v tom, když si někdo říká, že může Mojžíšův Zákon celý naplnit sám. A my víme, že toho dosáhnout nelze. Proto je Zákon naším vychovatelem v Kristu. Usvědčuje nás z naší hříšné podstaty. Ukazuje nám, že nemůžeme před Bohem obstát bez Krista. Kdo tedy by chtěl naplnit celý Zákon, sám sebe usvědčuje, že je hříšný. A kdo by pohrdl Kristovou obětí a chtěl vyzískat spasení dodržováním ustanovení a předpisů Zákona, přešel od milosti k něčemu, co ho nedokáže spasit.
Ještě jinak. Co vyžaduje Zákon? Vyžaduje lásku a spravedlnost a soucit a svatost? Vyžaduje milosrdenství a soucit? A když toto budu činit, je to odpadnutím od milosti k nějakému prapodivnému skutkaření? Anebo jinak. Když tedy nemám skutkařit podle toho, co vyžaduje Zákon, znamená to, že mám přestat činit dobro? Jestliže tedy v Kristu nemám činit, co Zákon vyžaduje, pak jaké skutky mám činit? Ať si to přemílám, jak chci vždy budu nějaké skutky činit. Takové či makové. Jestliže nebudu činit dobro, pak co tedy? Zbývá jen zlo. A k čemu tedy vede takové smýšlení? Jak psal i Pavel: (a Greg zmínil): čiňme zlo, aby přišlo dobro...... čím více zlých skutků učiním, tedy méně podle Zákona, tím více na mne přijde Boží milost.
Proto vše zmíněné mně to nějak nesedí. Když někdo mluví o skutkaření podle Zákona, že je nějaké špatné, měl by jasně vysvětlit které. Odpadnutí k Zákonu přeci nemůže znamenat odpadnutí k hříšnému konání. Odpadnutí od víry k Zákona může znamenat jedině odpadnutí od milosti k zásluhám. Ale ono odpadnutí nelze sledovat v tom, že když budu činit tak, aby mezi mnou nebyl nalezen potřebný, který by neměl co jíst, že je toto odpadnutí od Krista, ale lze sledovat jedině v tom, když někdo odmítne být spasen z milosti a sám sebe chápe jako dostačujícího, který může naplnit Zákon se vším všudy. Tak vlastně říká, že on sám je pro sebe dostatečným kristem, a nepotřebuje Boží milost, ale sám se může postavit před Boha se svými skutky, a pro ně získat za odplatu život.
Když tedy s takovým chápáním, že nejsem dostatečný sám o sobě, dám pokrm potřebným, je to skutkařením? Anebo když odmítnu modlu, nebo krást je to skutkaření? Když budu milovat své bratry a odpuštět jim, je to skutkaření? Co to je vlastně to "hanlivě" nazývané skutkaření? Nečinit tyto věci znamená neskutkařit? Pak tedy nečiňme nic spravedlivého a nevyhýbejme se hříchu. Žijme si svobodomyslně, vždyť přeci vše ostatní je skutkařením.
Petr Šíma |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 16. duben 2007 @ 15:13:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Petře Š.,
jestliže budeš spoléhat na svoji lásku, spravedlnost a soucit a svatost jako na prostředky OSPRAVEDLNĚNÍ a získání věčného života, tak spoléháš na zákon - na spravedlnost získanou skrze skutky zákona. V tom případě jsi odmítl MILOST a Kristovu oběť úplně stejně jako Židé, kteří konvertovali k zákonu a obětovali přitom zvířecí oběti nebo se obřezávali. Je to naprosto stejné odpadnutí od milosti k zákonu ( ke skutkům ). Pouze to nemá typické prvky JUDAISMU, ale podstatou to JUDAISMUS je.
Prostě - pokud toto Petře vyznáváš, pak jsi zcela zajedno s Tridentským koncilem v částech, které se týkají ospravedlnění z milosti.
Pak ovšem nechápu, proč jsi ještě protestant, neboť jsi učení reformace již opustil...
Zákon je dobrý, když by ho kdo NÁLEŽITĚ užíval. Užít ho jako prostředku k ospravedlnění je v době milosti NENÁLEŽITÉ. Ba, co víc, je to učení démonů!
Skutky mají své místo v naší kvalifikaci pro vstup do Království. Neboť Království je úzce spojeno se skutky a s naší subjektivní spravedlností.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i t (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Pondělí, 16. duben 2007 @ 15:46:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Romane, vždyť snad záměrně špatně čteš má slova! I já tě nyní podezírám z předpojatosti!
Podívej, chceš snad říci, že já spoléhám na svoji lásku, spravedlnost a soucit? Copúak nechceš číst důkladně, co jsem psal? Přečti si to ještě jednou! Kde jsem psal, že Zákon je prostředkem k ospravedlnění!
Nepsal jsem snad jasně tato slova?:
Ale ono odpadnutí nelze sledovat v tom, že když budu činit tak, aby mezi mnou nebyl nalezen potřebný, který by neměl co jíst, že je toto odpadnutí od Krista, ale lze sledovat jedině v tom, když někdo odmítne být spasen z milosti a sám sebe chápe jako dostačujícího, který může naplnit Zákon se vším všudy. Tak vlastně říká, že on sám je pro sebe dostatečným kristem, a nepotřebuje Boží milost, ale sám se může postavit před Boha se svými skutky, a pro ně získat za odplatu život.
Psal jsem jasně, že nikdo není dostatečný, aby naplnil Zákon! Nikdo krom Krista!
Ublížils mi, víš to? Ne že bych byl nějaký citlivka, ale dosti hanebně jsi mne obvinil. Divím se ti, divím. Já se snažil ti poukázat pouze na to, že tvé vysvětlení Židům 6 nějak nesedí, že se nemůže jednat o konvertování od milosti k Zákonu, protože Zákon vyžaduje spravedlnost a ne hřích. Hřích je porušením Zákona. Proto ti, kdo po poznání pravdy - Krista hřeší, nemohou odpadat ke skutkům, které vyžaduje Zákon. To by totiž znamenalo, že Zákon vyžaduje, aby člověk hřešil. A tohle smýšlení je nelogické a nedobré. Toť vše, pouze jsem poukazoval na nelogičnost věci. Nic víc a nic méně.
Petr Šíma
|
]
Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude ne (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:02:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Petře Š.,
já tu souvislost s kontextem celého listu Židům vidím. Svévolný hřích zde znamená pohrdnutí Kristovou obětí a znovuzavedení zvířecích obětí - neboli návrat k zákonu nebo ke svým skutkům, jako prostředku ospravedlnění před Bohem.
Na tvé otázky jsem se již snažil odpovědět.
Měj se dobře
|
]
Re: Re: Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bud (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Pondělí, 16. duben 2007 @ 15:58:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Romane,
nezlob se na mě, ale vidět souvislost v tom, že svévolný hřích je odpadnutí k Zákonu, je zcela nelogické. A ještě v daném kontextu, kde je vysvětleno, že pohrdnutí Zákonem zasluhuje smrt, a ještě většího trestu je hoden ten, kdo pohrdne Kristovou krví. Mojžíšův Zákon je zde jasně určen jako příklad následku porušení smlouvy pro adresáty dopisu. A na základě tohoto příkladu Staré smlouvy je poukázáno na následky porušení Nové smlouvy. Starý Zákon zde neníé uveden jako kontrast ke spravedlnosti, tedy jako špatnost k dobrému, ale jako poučný příklad pro adresáty dopisu, tedy křesťany z hebrejského prostředí. Oni znali dobře Zákon, a ten se pisateli stal příkladem a dokázáním Krista.
Petr Šíma |
]
|
|
L.Halík (Skóre: 1) Vložil: nula v Pondělí, 16. duben 2007 @ 12:37:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | --ať se nerozbují nějaký jedovatý kořen, který by nakazil mnohé." --
se mi zdá,že první část splňujete-jedovatý kořen se už ve vás zahnízdil a o druhou se snažíte,ovšem středověkými harašením o pekle a hlavou plnou hříchu se to neviných neštěstí nedoktne,mohým to příjde spíše úsměsné případně vás polituješemu jste to propadl. |
|
|
Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 12:57:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Křesťan, který odpadl od Krista přestoupením k židovské víře - a takoví lidé existují, odpadli k tzv. zákonu. V době před zničením jeruzalémského chrámu r.70 po Kristu, ten křesťan, který odpadl k židovství, pak chodil obětovat ovečky a holoubata do jeruzalémského chrámu. Dnes obětují ovečky muslimové. Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
|
|
Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:16:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Bůh milovníky lhaní nenávidí, a proto je trestá věčným Peklem. Viz Zjevení 22,15; Zjevení 21,27.
Ďábel je otcem lži, miluje lhaní a používá ho. Ďábel nejčastěji obviňuje právě pravdomluvné osoby ze lži, aby je zmátl. To je taktika zlodějů a vrahů.
Bůh odměňuje pravdomluvné - viz Zjevení 14,5 "Z jejich úst niko neuslyšel lež; jsou bez úhony."
|
|
|
Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:25:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Přísloví 11,27 (ekum)
Kdo usilovně hledá dobro, hledá Boží zalíbení, kdežto kdo se pídí po zlu, toho zlo postihne.
|
|
|
Re:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:35:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Gregorii777, napsal jsi na stránce:
dne 13. dubna 2007 20:58
"Petře Š., jestliže, jak píšeš, se nějaký homosexuál obrátí ke Kristu, uvěří a je znovuzrozen a pak se dopustí toho, že se vrátí k homosexuálnímu životu a považuje to za normální, tedy nevyznává spolu s Bohem, že je to hřích, pak se dopouští svévole. Nebude-li z toho činit pokání a nezanechá-li toho do své smrti nebo do příchodu Pána, neztratí věčný život "
Odpovídám:
Gregorii777, Ty falešný proroku přestaň klamat křesťany a šířit homosexualitu v církvích. Nyní byl konečně odstaven církví z aktivní funkce homosexuální husitský biskup Bican, neboť se odmítl zastydět a své funkce se sám odmítl vzdát. Ty bys ho jistě ubezpečil, že když nebude činit pokání ani v okamžiku smrti - bude jistě spasen. Gregorii, Ty jsi prase! Ne, Ty už nejsi křesťan, Ty jsi zabiják duší.
|
Re: Re:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:43:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | haliku ty si zase kreten, koukam ze si tady nemame moc co vycitat :) |
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:50:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Whynote, Vy si vypůjčujete vulgarismy, já použil biblický termín prase tam, kde sedí. Vám není vzdálené opustit manželku a najít si jinou ženskou, jak jste mi na Granu odpověděl. Nekřesťanská slova, která používáte k Vám sedí. |
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:00:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | slovo kreten najdes v kralicky bibli taky sic! vam zase neni cizi lhat jako kdyz tiskne, a jak jste sam rekl, kdo lze ten vrazdi a krade, baf!
btw, o tom jak mi je "vzdalene opustit manzelku a najit si jinou zenskou" nic nevita a ani nemuzete vedet. ja sem napsal pouze tolik, ze "kdyby mi moje zakonita manzelka 3 roky nedala, behal behal za jinejma zenskejma". o opusteni manzelky sem nerekl ani slovo, o tom ze bych si hledal jinou zenskou sem nerekl ani slovo. |
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:15:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Whynote, Vy si myslíte, že běhat za jinýma ženskejma není hřích? Avšak Bible tomu říká cizoložstvo. Věrným manželce máte být, i když je k Vám nemilosrdná. Tomu se říká nést svůj kříž. Je nekřesťanské odmítnout nést svůj kříž. Je křesťanské být trpělivým - lze si vymodlit k tomu i sílu. Znám muže, kterému manželka tzv. nedává už celá desetiletí, on jí však nezahýbá, neboť manželskou věrnost považuje za posvátnou, i když je bolestná. To farizeové a zákoníci se uměli z manželské věrnosti vykroutit - běda jim. |
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:18:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | cemu vy rikate cizolozstvo mi je celkem volny. bible neoznacuje behani za zenskejma za cizolozstvo. o nevere jsem jakteziv nemluvil. |
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:40:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zkus se na to podívat takhle - běháš za ženskýma? Líbáš se se ženskýma? Pomiňme teď proč, a podívejme se dále do času - vezmeš si ji? Ne-li, a vezme-li si ji jiný, pak jsi běhal za budoucí manželkou někoho jiného a líbal jsi budoucí manželku někoho jiného. Čiň jiným to co chceš aby činili tobě.
anyway, "Já vám však říkám, že každý, kdo by se chtivě podíval na ženu, už s ní zcizoložil ve svém srdci.", kdepak jsem to asi četl?
|
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 16:23:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | jasne ze to znam ... a ty ses nikdy nepodival "chtive" na zadnou zenu? skoro bych rek ze jo, no vzdyt to je skoro nemozny. jk nam casto dava nemozny ukoly abychom si uvedomili jak moc ho v zivote potrebujem. v clanku ze kterho pochazi muj zminovany vyrok, halik polozil otazku priblizne takto "co byste delali kdyby s vama manzelka nechtela 3 roky spat". uprimne sem odpovedel ze bych s tim mel asi dost vyznamny problemy, a nebudem si nic nalhavat, myslim ze kazdej. tady halik moji odpoved temer doslova zneuzil v uplne jinym kontextu.
surove napadl G7 slovy, ze je vlkem v berancim rouse, ja mu odvetil ze je kretensky lhar, zle hovado a bricho lenive a tak, ze si tudiz nikdo nemame co vycitat. a on na me zcela nepochopitelne a vytahnul tohle, nemluve o tom ze to lzive preformuloval k obrazu svemu -- behat / litat za zenskejma este neznamena ze opicham vsechno co ma diru mezi nohama, jak si asi pan halik pravdepodobne chlipne predstavuje. |
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 16:24:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | pardon rekl o nem ze je prase .... no a este neco dalsiho |
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: vogel v Úterý, 17. duben 2007 @ 00:01:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neřešil jsem Halíka, to je neřešitelný stejně jako se nedá dělit nulou. Zabýval jsem se v obecné rovině běháním za ženskejma.
|
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:13:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ok, omluva, v kralickem prekladu neni tam kreten, na to je potreba sahnout ke stavnatejsim prekladum, nicmene ...
Titovi 1,12 Řekl jeden z nich, vlastní jejich prorok: Kretenští jsou vždycky lháři, zlá hovada, břicha lenivá.
... te pocastovat pozdravem kretensky lhari ... to uz je jiste i dle tvych meritek biblicke :)
|
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:35:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | te pocastovat pozdravem kretensky lhari ... to uz je jiste i dle tvych meritek biblicke
To jistě ano, ale v dnešné češtině by to bylo "Krétský lháři", nebo "lháři z Kréty"
|
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:38:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | to jiste ale biblickou (kralickou) cestinou je spravne i kretensky lhari, to ze si to nekdo (chran buh) vylozi nespravne je jeho problem |
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:42:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | V tom případě by jsi ale musel mluvit jen kralickou češtinou
|
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:46:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | a) jak sem psal nejsme puriste b) jak vis ze tak nemluvim? c) to ze pouziju jeden obrat z bible neimplikuje ze bych mel pouzivat pouze obraty z bible, nebo snad ano?
|
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: vogel v Pondělí, 16. duben 2007 @ 23:57:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ad (b) no to nevím, ale každopádně tady kralicky npíšeš :o) ad (c) ne, ale nemůžeš předpokládat, že když mluvíš češtinou z roku 2007, a najednou přejdeš do češtiny roku 1600, tak že někdo bude chápat, že mu říkáš "Kréťane" a ne "kreténe"
|
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:40:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | mno a vzhledem k tomu ze zde nejsme ve sdruzeni jazykovych puristu, neni potreba jadrne ceske vyrazy obchazet vyrazy sic jazykove spravnejsimi ale o to mene zvucnymi :)
|
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: whynot (Falešný@e-mail) v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:49:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | btw, kdyz uz si budeme hrat na puristy tak:
etymologie slova kretenismus:
fr. crétin blbec z chrétien chudý, bigotní člověk, lat. christianus venkovan, křesťan; posměšný název užívaný obyvateli měst, kteří se pokládali za chytřejší; *-ismus
(Praktický slovník medicíny) |
]
|
|
Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 13:46:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Přísloví 11,20
Hospodin má v ohavnosti lidi falešného srdce, kdežto zalíbení má v těch, jejichž cesta je bezúhonná.
|
|
|
Re: lépe, kdyby vůbec nebyli poznali cestu spravedlnosti (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 14:46:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | 2Petrova 2.kapitola 2,20 Jestliže tedy ti, kdo poznáním Pána a Spasitele Ježíše Krista unikli poskvrnám světa, znovu se do nich zapletou a podlehnou jim, budou jejich konce horší než začátky. 2,21 Bylo by pro ně lépe, kdyby vůbec nebyli poznali cestu spravedlnosti, než aby se po jejím poznání odvrátili od svatého přikázání, které jim bylo svěřeno.
2,22 Přihodilo se jim to, co říká pravdivé přísloví: 'Pes se vrátil k vlastnímu vývratku' a umytá svině se zase válí v bahništi. Ano, být chvíli posvěceným čili křesťanem, ale pak se odvrátit od svatého přikázání, je horší než nikdy křesťanem nebýt. Věčné pekelné tresty odpadlíků od Krista jsou větší než věčné pekelné tresty pohanů a ateistů.
Mgr. Libor Halík PhD., duchovní Pravoslavné církve |
|
|
Gregorii,Ty pokládáš za spasené i homosexuály,kteří nečiní pokání,jsi falešný prorok (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 15:59:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Ty Gregorii pokládáš za znovuzrozené křesťany i takové praktikující homosexuály, kteří se ani v okamžiku smrti nebudou kát. Proto se z toho, vlku Gregorii777, už nevykroutíš. Spadla Ti ovčí maska, když jsi napsal na stránce:
Re: Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1) od Gregorios777 v Pátek, 13. duben 2007 @ 20:58:48 CEST "Petře Š., jestliže, jak píšeš, se nějaký homosexuál obrátí ke Kristu, uvěří a je znovuzrozen a pak se dopustí toho, že se vrátí k homosexuálnímu životu a považuje to za normální, tedy nevyznává spolu s Bohem, že je to hřích, pak se dopouští svévole. Nebude-li z toho činit pokání a nezanechá-li toho do své smrti nebo do příchodu Pána, neztratí věčný život " 2Petrova 2.kapitola 2,20 Jestliže tedy ti, kdo poznáním Pána a Spasitele Ježíše Krista unikli poskvrnám světa, znovu se do nich zapletou a podlehnou jim, budou jejich konce horší než začátky.
2,21 Bylo by pro ně lépe, kdyby vůbec nebyli poznali cestu spravedlnosti, než aby se po jejím poznání odvrátili od svatého přikázání, které jim bylo svěřeno. 2,22 Přihodilo se jim to, co říká pravdivé přísloví: 'Pes se vrátil k vlastnímu vývratku' a umytá svině se zase válí v bahništi. Falešný proroku Gregorii777, ničíš církev |
Re:Gregorii,Ty pokládáš za spasené i homosexuály,kteří nečiní pokání,jsi falešný pror (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 16:23:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Skrze Tebe Gregorii777 sem přišla doba, kdy lidé nesnesou zdravé učení. 2. Timoteovi 4,3 (EKUM) 4,3 Neboť přijde doba, kdy lidé nesnesou zdravé učení, a podle svých choutek si seženou učitele, kteří by vyhověli jejich přáním. 2. Timoteovi 4,3 (kralicky)
Nebo přijde čas, že zdravého učení nebudou trpěti, ale majíce svrablavé uši, podlé svých vlastních žádostí shromažďovati sami sobě budou učitele. Gregorii Ty jsi učitelem nezavržitelnosti nekajících křesťanů, dokonce i nekajících křesťanských homosexuálů. Běda Tobě i těm, které jsi zkazil, či ještě zkazíš.
|
]
|
|
Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekonečný (Skóre: 1) Vložil: amisrtep v Pondělí, 16. duben 2007 @ 16:34:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Přidám zde ještě nějakou tu smutnou kapku.
2:Petrova 2
Ti lživí učitelé však jako nerozumná zvířata, určená od přírody za kořist a na porážku, rouhají se tomu, co neznají; zahynou ve své zkaženosti 2,13 a dostanou odplatu za svou nepravost. Je jim požitkem vyhledávat i ve dne rozkoš; poskvrnění a hanební oddávají se prostopášnosti, když s vámi hodují. 2,14 Oči mají plné cizoložství a nepřestávají hřešit, svádějí nepevné duše, srdce mají vycvičené v hrabivosti; jsou to synové prokletí. 2,15 Opustili přímou cestu a zbloudili, když se dali na cestu Balaáma, syna Beorova, kterému se zalíbila mzda za nepravost, 2,16 ale byl pokárán za své provinění. Němá oslice promluvila lidským hlasem, a tak zabránila prorokovu bláznovství. 2,17 Takoví lidé jsou jako prameny bez vody, mračna hnaná bouří; je pro ně připravena nejčernější tma. 2,18 Řeční prázdně a nabubřele a svádějí nezřízenými vášněmi ty, kdo se právě vymaňují že života v klamu. 2,19 Slibují jim svobodu, ale sami jsou služebníky záhuby. Co se člověka zmocní, tím je zotročen. 2,20 Jestliže tedy ti, kdo poznáním Pána a Spasitele Ježíše Krista unikli poskvrnám světa, znovu se do nich zapletou a podlehnou jim, budou jejich konce horší než začátky. 2,21 Bylo by pro ně lépe, kdyby vůbec nebyli poznali cestu spravedlnosti, než aby se po jejím poznání odvrátili od svatého přikázání, které jim bylo svěřeno. 2,22 Přihodilo se jim to, co říká pravdivé přísloví: 'Pes se vrátil k vlastnímu vývratku' a umytá svině se zase válí v bahništi.
Tohle zde již bylo zmiňováno, ale přesto vypíchnu verše 15 a 20 21:
a vytrhuji důležité:
v.15 Opustili přímou cestu a zbloudili...... v.20 Jestliže tedy ti, kdo poznáním Pána a Spasitele Ježíše Krista unikli poskvrnám světa..... v.21 Bylo by pro ně lépe, kdyby vůbec nebyli poznali cestu spravedlnosti, v21 než aby se po jejím poznání odvrátili od svatého přikázání, které jim bylo svěřeno.
v.9 Pán však dovede vytrhnout zbožné ze zkoušky, ale nespravedlivé uchovat pro trest v den soudu; v.12 zahynou ve své zkaženosti v.13 a dostanou odplatu za svou nepravost. v.17 je pro ně připravena nejčernější tma. v.20 budou jejich konce horší než začátky.
Proč tohle vypichuji? Někteří říkají, že ti kdo si takhle počínají nikdy nebyli křesťany, nikdy neznali Pána, nikdy nepoznali pravdu, nikdy neunikli poskvrnám světa, nikdy nepoznali cestu spravedlnosti, nikdy neuchopili svatá přikázání, a že jim ta svatá přikázání nebyla svěřena. Nebo aspoň některých myšlení k tomuto vede.
Ale kdepak. Oni vskutku poznali Pána! Ne že by Ho neznali! Co znamená uniknout poskvrnám světa, než obmytí hříchů Kristovou krví!
Jestliže tedy oni znali Pána, pak jakto že jsou nazváni bezbožníky? Jestliže jednou uvěřili, a spása je z víry, a kdo je jednou spasen - navždy spasen, pak jak mohou být nazváni bezbožníky? Copak bezbožníci budou spaseni? A takovíto?
Ale neodpovídejte........¨
Petr Šíma |
Re: Re: Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekone (Skóre: 1) Vložil: Gregorios777 v Pondělí, 16. duben 2007 @ 22:31:23 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Petře Š.,
ty jsi nikdy nepoznal nikoho, kdo jakoby přijal Pána Ježíše, dostal se POD VLIV DUCHA, zbavil se navenek mnoha hříchů, dalo by se říci, že Pána Ježíše, nějakým způsobem poznal, ale nakonec se odvrátil do světa a už se nikdy nevrátil?
To byl ( s největší pravděpodobností ) právě pes nebo svině, který NIKDY nebyl znovuzrozený. Je to přesně prototyp Jidáše. Na něj toto Slovo přesně sedí a právě Jidáš dokazuje, že je něco takového možné. Jidáš také obdržel svaté přikázání. A přitom nidky ve skutečnosti nevěřil a nebyl znovuzrozen. Nikdy ho Pán neprohlásil ZA ČISTÉHO, tak jako ostatní učedníky. Jidáš nikdy nebyl VYKOUPÁN ( Jan 13,10-11 ). On sice poznal Pána a Spasitele Ježíše Krista, ale nikdy Ho nepoznal jako svého Pána. Znal pouze Jeho Osobu vnějšně. Ježíš Kristus byl pouze jeho Panovníkem ( 2Pt 2,1-originál- "despótes ) aniž on o tom věděl.
|
]
ReReRe:Je-li drzost křesťana vůči Božímu milosrdenství nekonečná,i trest bude nekoneč (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 16. duben 2007 @ 23:51:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://cs.gloria.tv/?user=416 | Ty ale Gregorii pokládáš za znovuzrozené křesťany i takové praktikující homosexuály, kteří se ani v okamžiku smrti nebudou kát. Proto se z toho, vlku Gregorii777, už nevykroutíš. Spadla Ti ovčí maska, když jsi napsal na stránce: Re: Re: BRATŘÍ, OPUSŤTE SYNAGOGU SATANOVU I.díl (Skóre: 1) od Gregorios777 v Pátek, 13. duben 2007 @ 20:58:48 CEST "Petře Š., jestliže, jak píšeš, se nějaký homosexuál obrátí ke Kristu, uvěří a je znovuzrozen a pak se dopustí toho, že se vrátí k homosexuálnímu životu a považuje to za normální, tedy nevyznává spolu s Bohem, že je to hřích, pak se dopouští svévole. Nebude-li z toho činit pokání a nezanechá-li toho do své smrti nebo do příchodu Pána, neztratí věčný život " 2Petrova 2.kapitola 2,20 Jestliže tedy ti, kdo poznáním Pána a Spasitele Ježíše Krista unikli poskvrnám světa, znovu se do nich zapletou a podlehnou jim, budou jejich konce horší než začátky.
2,21 Bylo by pro ně lépe, kdyby vůbec nebyli poznali cestu spravedlnosti, než aby se po jejím poznání odvrátili od svatého přikázání, které jim bylo svěřeno. 2,22 Přihodilo se jim to, co říká pravdivé přísloví: 'Pes se vrátil k vlastnímu vývratku' a umytá svině se zase válí v bahništi. Falešný proroku Gregorii777, ničíš církev. |
]
|
|
|
|