|
Zaznamenali jsme 120829713 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
poslal Miloslav Homosexuální ohavník sexuologem
Doktorka Judith A. Reismanová, která se spolu se svým kolegou Edwardem W. Eichelem proslavila knihou Kinsey, Sex and Fraud (Kinsey, sex a podvod), v níž odhalila podvody homosexuálního pedofila Alfreda C. Kinseye během jeho výzkumů lidské sexuality[1], se ve své (pokud vím dosud nepublikované) studii věnuje také zneužívání obětí holocaustu homosexuály.
Vychází z rozboru inzerátů v časopise The Advocate (Obhájce) a poukazuje na (přinejmenším) historickou ignoranci homosexuálních aktivistů.
[1] Mezi jinými dokázala, že vzorek, z něhož vzešel závěr ohledně 10% zastoupení homosexuálů ve společnosti, byl nereprezentativní (podstatná část zkoumaných byli vězňové a pacienti psychiatrických zařízení), a dále poukázala na otřesný fakt, že během pokusů docházelo k sexuálnímu zneužívání dětí ve věku od 5 měsíců do 14 let. Přesto dodnes američtí tzv. gayové mávají 10% praporem a dovolávají se odkazu jejich „Mojžíše“ - Kinseye.
Nejnovější výzkum sexuality (Batelle) potvrzuje dřívější anglická a francouzská zjištění, že nanejvýš 1% mužů je „exkluzivně homosexuálních“.
http://www.katolikrevue.cz/fronda/mytus_homocaustu_martin_r_cejka.htm#_ftnref1
M.P: V ČR 0,3%homosexuální lháři zase mávají praporkem, že jsou 4% menšinou.
VĚŘTE BIBLI Nový Zákon Římanům 1 jasně říká, že jsou homosexuálové lháři
25 vyměnili Boží pravdu za lež a klanějí se a slouží tvorstvu místo Stvořiteli - on budiž veleben na věky! Amen.
26 Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený
27 a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost.
28 Protože si nedovedli vážit pravého poznání Boha, dal je Bůh na pospas jejich zvrácené mysli, aby dělali, co se nesluší.
29 Jsou plni nepravosti, podlosti, lakoty, špatnosti, jsou samá závist, vražda, svár, lest, zlomyslnost, jsou donašeči,
30 pomlouvači, Bohu odporní, zpupní, nadutí, chlubiví. Vymýšlejí zlé věci, neposlouchají rodiče,
31 nemají rozum, nedovedou se s nikým snést, neznají lásku ani slitování.
32 Vědí o spravedlivém rozhodnutí Božím, že ti, kteří tak jednají, jsou hodni smrti; a přece nejenže sami tak jednají, ale také jiným takové jednání schvalují.
V kap. 9.2. Sexuální orientace je "uvedeno procento mužů a žen podle odpovědí na otázku po sexuální orientaci respondentů."
MUŽI
heterosexuální
r. 1993 - 98,2 %
r. 1998 - 97,5 %
homosexuální
r. 1993 - 0,4 %
r. 1998 - 0,3 %
nejí si jisto
r. 1993 - 1,4 %
r. 1998 - 2,2 %
Je to z knihy Sexuální chování v ČR - situace a trendy, autoři Petr Weiss a Jaroslav Zvěřina, vydal Portál, Praha 2001
http://granosalis.cz/article.php?sid=5869
|
O myšicích a myslivcích (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Sobota, 09. prosinec 2006 @ 17:02:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Myslivci myšice v lásce příliš nemají. Považují je dokonce za škůdce. Je známo, že myš sní za 10 dní tolik, co sama váží. A myšice lesní váží více než myš. A teď si představte, kolik je asi v jednom lese myšic. Zkonzumují takové množství žaludů a bukvic, že potom pro užitečná zvířata, jako jsou třeba prasata divoká, toho moc nezbyde. |
Re: O myšicích a myslivcích (Skóre: 1) Vložil: Libby v Neděle, 10. prosinec 2006 @ 09:16:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To jsem nevedela, ze prase divoke je uzitecne zvire. A nemohlo by to prase zrat ty mysice? Asi je nechytne, ze? A vubec by mne zajimalo kdo to o tech mysicich pise. Je to podle vseho clovek, ktery ma rad svou praci a hlavne ta zviratka. u nas je taky dost vselijakych podobnych mysic. Jedne se rika Bilby a jednou jsem si ho koupila cokoladoveho od nejake dobrocinne organizace za 5 $ a kdyz jsem prijela domu a otevrela kufr, byla z Bilbyho jen cokoladova placka. Nebylo zase tak horko, asi jen 30 stupnu, ale vzdalenost byla asi 20 km a to stacilo. pro me dobre ponauceni. Nekupovat cokoladove mysice v teplem pocasi! |
]
Re: O myšicích a myslivcích (Skóre: 1) Vložil: Miloslav v Neděle, 10. prosinec 2006 @ 10:07:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://miloslav.pletanek@prolife.cz | Výborná dojnice krávu, stáří 7 let, výborná dojnice! Cena dohodou!
Vloženo: 5.10.2006 Rubrika: Hospodářská - nabídka Kraj: Jihočeský
Cena: 15 000 Kč Telefon: 380 749 721
Co myslíte není to drahé dát 15 tisíc za jednu krávu? |
]
Re: O myšicích a myslivcích (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Neděle, 10. prosinec 2006 @ 16:14:37 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Prase divoké je užitečné zvíře, protože se dá zastřelit a sníst, třeba na šípkách.
Povídání o myšicích píše a zdraví
Marek2. |
]
Re: O myšicích a myslivcích (Skóre: 1) Vložil: Olin v Neděle, 10. prosinec 2006 @ 16:32:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milá Libby, z pohledu myslivce je užitečné každé zvíře, které se hodí na pekáč.
Škodná je pak zvíře, které se na pekáč nehodí.
Podle tohoto jednoduchého pravidla se řídí myslivecká láska ke zvířátkům.
Olin |
]
Re: O myšicích a myslivcích (Skóre: 1) Vložil: JanMiloslav v Středa, 14. prosinec 2011 @ 11:10:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Marku2, Oline, Stando,... jak se máte? |
]
|
|
básnička pro děti (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 15:41:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Máme rádi myšice
ze všech myší nejvíce.
Myšici lesní,
ať ji sova nesní.
Myšici křovinnou,
ať myslivci prominou. |
|
|
Re: ÚCHYL SEXUOLOGEM (Skóre: 1) Vložil: Seraphim v Pondělí, 11. prosinec 2006 @ 16:41:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://cs.gloria.tv/?user=416 | Marku2, neustále brebentíte o myšicích. Asi Vám leze studium biologie na mozek.
Prosím Vás, nepřivolávejte na sebe tu nemoc, kterou trpěl 7 let Nebúkadnesar.
Protože asi o této nemoci, kterou si na sebe od Boha přivolal, nic nevíte, posílám Vám biblický text:
Daniel 4,1-34 (EKUM)
4,1 Já, Nebúkadnesar, jsem spokojeně pobýval ve svém domě, pln svěžesti ve svém paláci.
4,2 Viděl jsem sen a ten mě vystrašil. Představy ve snu na lůžku, vidění, která i prošla hlavou, mě naplnily hrůzou.
4,3 Vydal jsem rozkaz, aby ke mně byli uvedeni všichni babylónští mudrci, aby mi sen vyložili.
4,4 Přišli tedy věštci, zaklínači, hvězdopravci a planetáři. Vyprávěl jsem jim sen, ale jeho výklad mi nemohli oznámit.
4,5 Konečně ke mně přišel Daniel, který má jméno Beltšasar podle jména mého boha; v něm je duch svatých bohů. Vyprávěl jsem mu sen:
4,6 Beltšasare, nejvyšší z věštců, vím, že v tobě je duch svatých a bohů a že žádné tajemství ti nedělá potíže. Pověz mi výklad vidění snu, který jsem viděl.
4,7 Ve viděních, která mi prošla hlavou na mém lůžku jsem viděl: Hle, strom uprostřed země, jeho výška byla obrovská.
4,8 Strom rostl a sílil, až jeho výška sahala k nebi. Bylo jej vidět od samého konce země.
4,9 Měl nádherné listí a mnoho plodů, byla na něm potrava pro všechny. Polní zvěř pod ním nalézala stín, v jeho větvích bydleli nebeští ptáci a sytilo se z něho všechno tvorstvo.
4,10 Ve viděních, která mi prošla hlavou na mém lůžku, jsem viděl: Hle, posel, a to svatý, sestupoval z nebe.
4,11 Mocně volal a nařizoval toto: Skácejte strom! Osekejte mu větve! Otrhejte mu listí! Rozházejte jeho plody! Ať uteče zvěř, která byla pod ním, i ptáci z jeho větví!
4,12 Avšak pařez s kořeny ponechte v zemi, sevřený obručí z železa a bronzu, ve svěží zeleni pole; ať je skrápěn nebeskou rosou a se zvěří ať se dělí o rostliny země.
4,13 Jeho srdce ať je jiné, než je srdce lidské, ať je mu dáno srdce zvířecí, dokud nad ním neuplyne sedm let.
4,14 V rozhodnutí nebeských poslů je rozsudek, výpovědí svatých je věc uzavřená. Z toho živí poznají, že Nejvyšší má moc nad lidským královstvím a komu chce, je dává; může nad ním ustanovit i nejnižšího z lidí .
4,15 Tento sen jsem viděl já, král Nebúkadnesar, a ty, Beltšasare, mi řekni jeho výklad. Žádný z mudrců mého království mi nemohl výklad oznámit. Ty však jsi toho schopen, neboť v tobě je duch svatých bohů."
4,16 Tu Daniel, který měl jméno Beltšasar, zůstal skoro hodinu strnulý a jeho myšlenky ho plnily hrůzou. Král mu řekl: "Beltšasare, snu ani výkladu se nehroz." Beltšasar odpověděl: "Můj pane, kéž by sen platil tvým nepřátelům a jeho výklad tvým protivníkům.
4,17 Strom, který jsi viděl, který rostl a sílil, až jeho výška sahala k nebi a bylo ho vidět po celé zemi,
4,18 který měl nádherné listí a mnoho plodů, na němž byla potrava pro všechny, pod nímž bydlela polní zvěř a v jehož větvích přebývali nebeští ptáci,
4,19 jsi ty, králi, který jsi rostl a sílil. Tvá velikost rostla, až dosáhla k nebi, tvá vladařská moc až na konec země.
4,20 Král viděl potom posla, a to svatého, a jak sestupoval z nebe a nařizoval: Skácejte strom a zničte jej, avšak pařez s kořeny ponechte v zemi sevřený obručí z železa a bronzu ve svěží zeleni pole, ať se skrápěn nebeskou rosou a ať má podíl s polní zvěří, Král viděl potom posla, a to svatého, a jak sestupoval z nebe a nařizoval: Skácejte strom a zničte jej, avšak pařez s kořeny ponechte v zemi sevřený obručí z železa a bronzu ve svěží zeleni pole, AŤ SE SKRÁPĚN NEBESKOU ROSOU A AŤ MÁ PODÍL S POLNÍ ZVĚŘÍ,
4,20 DOKUD NAD NÍM NEUPLYNE SEDM LET.
4,21 Toto je výklad, králi: Je to rozhodnutí Nejvyššího, které dopadlo na krále, mého pána.
4,22 VYŽENOU TĚ PRYČ OD LIDÍ A BUDEŠ BYDLET S POLNÍ ZVĚŘÍ. ZA POKRM TI DAJÍ ROSTLINY JAKO DOBYTKU A NECHAJÍ TĚ SKRÁPĚT NEBESKOU ROSOU. TAK NAD TEBOU UPLYNE SEDM LIDSKÝCH LET, DOKUD NEPOZNÁŠ, ŽE NEJVYŠŠÍ MÁ MOC nad lidským královstvím a že je dává, komu chce.
4,23 A že bylo řečeno, aby byl pařez toho stromu i s kořeny ponechán,m tvé království se ti opět dostane, až poznáš, že Nebesa mají moc.
4,24 Kéž se ti, králi, zalíbí má rada: Překonej své hříchy spravedlností a svá provinění milostí k strádajícím; snad ti bude prodloužen klid."
4,25 To všechno dopadlo na krále Nebúkadnesara.
4,26 Uplynulo dvanáct měsíců. Král se procházel po královském paláci v Babylóně
4,27 a řekl: "Zdali není veliký tento Babylón, který jsem svou mocí a silou vybudoval jako královský dům ke slávě své důstojnosti?"
4,28 Ještě to slovo bylo v ústech krále, když se snesl hlas z nebe: "Tobě je to řečeno, králi Nebúkadnesare: Tvé království od tebe odešlo.
4,29 Vyženou tě pryč od lidí a budeš bydlit s polní zvěří. Dají ti za pokrm rostliny jako dobytku. Tak nad tebou uplyne sedm let, dokud nepoznáš, že Nejvyšší má moc nad lidským královstvím a že je dává, komu chce."
4,30 V tu hodinu se to slovo na Nebúkadnesarovi splnilo. BYL VYHNÁN PRYČ OD LIDÍ, POJÍDAL ROSTLINY JAKO DOBYTEK, JEHO TĚLO BYLO SKRÁPĚNO NEBESKOU ROSOU, AŽ MU NAROSTLY VLASY JAKO PEŘÍ ORLŮM A NEHTY JAKO DRÁPY PTÁKŮM.
4,31 "KDYŽ UPLYNULY TY DNY, POZDVIHL JSEM JÁ NEBÚKADNESAR SVÉ OČI K NEBI A ROZUM SE MI VRÁTIL. DOBROŘEČIL JSEM NEJVYŠŠÍMU A CHVÁLIL JSEM A VELEBIL VĚČNĚ ŽIVÉHO, NEBOŤ JEHO VLADAŘSKÁ MOC JE VĚČNÁ, JEHO KRÁLOVSTVÍ PO VŠECHNA POKOLENÍ.
4,32 Všichni obyvatelé země jsou považováni za nic. Podle své vůle nakládá s nebeským vojskem i s obyvateli země. Není, kdo by mohl zabraňovat jeho ruce a ptát se ho: Co to děláš?
4,33 Tou dobou se mi vrátil rozum a ke slávě mého království mi opět byla vrácena má důstojnost a lesk. Moje královská rada a hodnostáři mě vyhledali, opět jsem byl dosazen do svého království a byla mi přidána mimořádná velikost.
4,34 Nyní tedy já Nebúkadnesar chválí, vyvyšuji a velebím Krále nebes. Všechno jeho dílo je pravda, jeho cesty právo. Ty, kteří si vedou pyšně, má moc ponížit."
Těším se Marku, až se Vám zase vrátí rozum, pak si můžeme v klidu rozumně popovídat.
Libor |
Re: (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Úterý, 12. prosinec 2006 @ 17:00:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vidím, že máme vzájemné obavy o duševní zdraví... |
]
|
|
výchovný význam básničky pro děti (Skóre: 1) Vložil: Marek2 v Úterý, 12. prosinec 2006 @ 17:05:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ne každá básnička pro děti musí mít nějaký výchovný význam. Tahle ji ale má. Předně učí lásce ke zvířátkům. Dále se děti učí, které druhy myšic se u nás vyskytují a kdo je loví. Dětem můžeme vysvětlit, proč myslivci myšice v lese neradi vidí. A konečně - myšice jsou menší a slabší než sovy nebo myslivci. Básnička tedy vede děti k sociálnímu cítění, k tomu, aby své slabší kamarády nebily, nýbrž jim spíše fandily podobně jako myšicím. |
|
|
Re: ÚCHYL SEXUOLOGEM (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Středa, 14. prosinec 2011 @ 18:00:59 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Jaký je rozdíl když se stane úchyl sexuologem a mezi tím ,když se stane úchyl knězem? |
Re: Re: ÚCHYL SEXUOLOGEM (Skóre: 1) Vložil: noname v Středa, 14. prosinec 2011 @ 18:59:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vlastiku. Stejný jako když je úchylem kazatel, kněz, či jak se různí představení různých církví nazývají, nebo kterýkoliv člověk. Podstatné je, jak on sám zvládne své postižení. H.
|
]
Re: Re: Re: ÚCHYL SEXUOLOGEM (Skóre: 1) Vložil: vlastik v Čtvrtek, 15. prosinec 2011 @ 10:07:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Honzo, rozdíl není žádný.
Ale možná si zde zase nějaký kat.kněz povzdechne,že je nespravedlivé (vůči Židům) , že nebylo nějaké "homogheto",kam by se populace (homosexuálů) poslala do plynu...Jak zde v tom smyslu někdo psal. . Myslím že je hloupé o tom tak i přemýšlet. Navíc nečistá vášeň, není populace,ale nečistá vášeň. Která populaci postihuje.
Miloslavovi, v dopisu Římanům , na závěr ap.Pavel něco píše o schvalování takového jednání uvnitř této církve. |
]
|
|
|
|